Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:240131
 
Evaluation:
Published: 22.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikācijas komplekts    5
1.1.  Preču realizācijas stimulēšana    7
1.2.  Sabiedriskās attiecības    8
1.3.  Personiskā apkalpošana    9
2.  Reklāma – īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu palīdzību    11
2.1.  Reklāmas veidi    12
2.2.  Reklāmas mērķi un orientācija    14
2.3.  Reklāmas budžets    17
2.4.  Reklāmas kampaņa    18
3.  Reklāmas izpēte tirdzniecības parka “Alfa”    23
3.1.  Reklāmas līdzekļu izvēle    25
3.2.  Reklāmas kampaņas budžets    26
3.3.  Reklāmas kampaņas rezultāti    27
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras saraksts    33
Extract

Reklāma ir komunikatīvo sakaru izpausme ar zināmu personu vai organizāciju sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Pasaulē ar katru gadu uzņēmumi tērē arvien vairāk līdzekļu reklāmai un velta tai arvien vairāk uzmanības. Reklāmas izmaksas tiek rūpīgi izplānotas. Katram uzņēmumam ir savas metodes reklāmas mērķu noteikšanā, izgatavošanā, reklāmas izmaksu noteikšanā, sludinājuma izstrādāšanā, reklāmas izplatāšanas līdzekļu izvēlē.
Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā mūs pavada visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Katram iedzīvotājam, ja vien viņs nav absolūti neaktīvs, ik dienu paslīd garām aptuveni 20 tūkstoši dažādu reklāmu nosaukumi. Reklāma redzama avīzes un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģerba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības un dzīves stilu. Ir ļoti grūti atcerēties tik daudz informācijas, tādēļ uzņēmējs cīnās, lai iedzīvotāju atmiņā paliktu tieši viņa produkta vārds.
Saskarsme starp pircēju un pardevēju ar reklāmas starpniecību arvien pieaug, taču palielinās ietekme arī uz patērētāju. Reklāma informē, ietekmē un arī apspiež. Diemžēl, tā mēdz būt arī uzbāzīga. Ir pieaudzis reklāmas kritiķu skaits, kuri diskutē par tas ētikumu.
Latvijā uzņēmēji pārāk maz uzmanības pievērš reklāmas nozīmei un labumam, ko tā dod. Reklāmas izmaksām piešķir maz nozīmes, tās, tiek plānotas ļoti pavirši vai vispār netiek plānotas.
Kursa darba galvenais mērķis ir izpētīt mārketinga komunikācijas elementus, izpētīt reklāmu mārketinga komunikācijas kontekstā, kā arī izpētīt reklāmas kampaņu tirdzniecības parkā “Alfa”.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register