Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:434890
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas nozares attīstība    4
1.1.  Saimnieciskā situācija pasaulē    5
1.2.  Saimnieciskā situācija Latvijā    5
1.3.  Reklāma pasaulē    6
1.4.  Reklāma Latvijā    7
2.  Reklāma laikrakstā „Jaunākās Ziņas”    9
2.1.  Reklāmu tematika    9
3.  Reklāmas ietekme uz tā laika Latvijas sabiedrību    11
3.1.  Reklāmas izskats    11
3.2.  Reklāmas saukļi    11
  Secinājumi    13
  Literatūras saraksts    14
Extract

Reklāma vienmēr pasaulē bijusi svarīga cilvēku dzīves sastāvdaļa, jo bez tās divdesmitais gadsimts, reklāmas attīstības gadsimts, nav iedomājams – tika un tiek reklamēts pilnīgi viss, neskatoties uz to, vai cilvēkam tas ir nepieciešams.
Reklāmas nepieciešamība un forma tikusi apspriesta laiku laikos, taču pašos pirmsākumos tā pavisam noteikti atšķīrās no tās reklāmas, kuru mēs varam redzēt mūsdienās, jo nebija ne tādu tehnikas iespēju, ne arī aizliegumu, kādi pastāv šobrīd, un, protams, arī vērtību sistēma daudzejādā ziņā atšķīrās no mūsdienām.
Šajā patstāvīgajā darbā varēs iepazīties ar īsu pārskatu par reklāmas attīstību vienā no Latvijas slavenākajiem laikrakstiem „Jaunākās Ziņas” no 1923. līdz 1924. gadam (kāda veida, formas reklāmas tika izmantotas, kā arī tas, ko reklamēja preses izdevums un kā tas tika pasniegts tā laika sabiedrībai), kā arī reklāmas attīstības saistību ar tā laika saimniecisko situāciju, kas nav mazsvarīgs faktors reklāmas vēstures veidošanā. Tieši šajos gados Latvijā vērojams saimnieciskais uzplaukums, tādēļ arī reklāma kļuva interesantāka, daudzveidīgāka un saistošāka, jo piedāvājums bija līdzvērtīgs pieprasījumam.
Lai radītu vispārēju priekšstatu un izpratni par reklāmas attīstības gaitu tieši Latvijā, izmantoti salīdzinājumi arī ar reklāmas attīstību visā pasaulē, kur vairāk tiek uzsvērta Amerikas reklāmas nozare, jo tajā laikā tā bija valsts, kuras teritorija nebija cietusi no kara un tā izraisītajām sekām, ar pavisam niecīgu ietekmi uz ekonomisko situāciju, līdz ar to veidojot tehnikas attīstību un iedzīvotāju skaita pieaugumu. tādēļ reklāmas virzība bija atšķirīga no karojošajām Eiropas valstīm, kuru ekonomiskā situācija pēc kara nebija īpaši stabila, līdz ar to arī veidojot atšķirīgus potenciālo pircēju uzmanības piesaistīšanas paņēmienus.1
Protams, veikts neliels ieskats reklāmas ietekmē uz tā laika sabiedrību, jo tobrīd cilvēku domāšana, vēlmes un vajadzības krasi atšķīrās no šābrīža modernā cilvēka vēlmēm un izpratni par reklāmu kā nozari.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register