Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:140533
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.1.  Reklāma    6
1.2.  Reklāmas mērķi    7
1.3.  Reklāmas funkcijas    8
1.4.  Reklāmas līdzekļu klasifikācija    9
1.5.  Reklāmas vēsture    10
2.  Reklāmu veidi un to specifika    12
2.1.  Reklāma laikrakstos    12
2.2.  Reklāma žurnālos    15
2. 3.  Reklāma radio    16
3.  Reklāmas tirgus Latvijā    19
3.1  Reklāmas tirgus attīstība    19
3.2.  1999. gada reklāmas tirgus    20
3.4.  2001. gada reklāmas tirgus    22
3.6.  2003. gada reklāmas tirgus    23
3.7.  Reklāmas tirgus 2004. gada februārī un martā    24
  Nobeigums    27
  Pielikums    30
Extract

Cilvēki jau kopš seniem laikiem ir nodarbojušies ar tirdzniecību, dažādu pakalpojumu sniegšanu, tomēr lai piesaistītu arvien vairāk klientu, bija vajadzīgs kaut kas vairāk kā tikai pāris alus skārda bundžas un pārdevējs, labākajā gadījumā, aiz letes. Mūsdienās praktiski jebkuram uzņēmumam ir savs nosaukums, lozungs, mārketinga nodaļa. Mūsdienu cilvēks šajā tehnoloģijas laikmetā gandrīz ik uz soļa tiek ietekmēts ar dažāda veida reklāmām. Lasot žurnālā kādu rakstu par interesantu tēmu, nākošajā lapaspusē ir skatāma krāsaina, uzmanību piesaistoša reklāma, mīļākā televīzijas seriāla vai realitātes šova skatīšanās laikā, pēkšņi tiek iestarpināta kāda neliela „kaudze” ar reklāmām. Citi apgalvo, ka reklāma domāta, lai varētu aiziet līdz labierīcībām, virtuvei, kur ātri uztaisīt maizītes un kafiju, ko varēs nomielot seriāla skatīšanās laikā, citi atkal nevar saprast, kāda jēga ir televīzijas reklāmām. Vienus reklāmas televīzijā kaitina un „uzdzen” stresu, otriem turpretī patīk paskatīties uz jaukajiem cilvēkiem, kas vienmēr smaida un aicina mūs iegādāties preci, kas padarīs mūsu dzīves vieglākas, mūs pašus – laimīgākus. Patiesībā ik uz soļa mēs saskaramies ar reklāmu, tikai ne vienmēr to apzināmies, piemēram, ejot pa ielu, mēs ievērojām dažādus veikalu uzrakstus, skatlogos izliktās preces utml.

Pēdējo desmit gadu laikā Latvijas sabiedrība ir strauji attīstījusies, notikušas lielas pārmaiņas kā sociālajā, tā politiskajā un ekonomiskajā sfērā, kas izraisījis daudz un dažādu jaunievedumu ienākšanu Latvijas sabiedrības dzīvē. Viens no šādiem jaunievedumiem ir reklāma.
Reklāma piedalās kā sociālajos, tā arī ekonomiskajos un politiskajos procesos un veicina to attīstību.
Reklāma ir kā mijiedarbības process: tā paņem...…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register