Viena no šī kursa darba apskatāmajām daļām ir uzņēmuma produkcijas apgrozījuma palielināšana. Uzņēmuma produkcijas apgrozījums uzņēmuma saimnieciskajā darbībā ir viens no galvenajiem aspektiem, uz kura bāzējas uzņēmuma darbība. Iepirktā produkcija, kurai nav noieta un kuru nevar realizēt, nesīs vienīgi zaudējumus. Tāpēc uzņēmējam ir jāprognozē un jāplāno, cik liels un pēc kādas produkcijas būs pieprasījums, lai varētu sekmīgi iepirkt preci. Ir svarīgi izzināt pircēju un patērētāju vajadzības, lai produkcijas apgrozījums notiktu pēc iespējas ātrākā laika posmā, lai noliktavā netiktu uzglabāti lieli produkcijas uzkrājumi, tas ir, lai neizveidotos iesaldētie līdzekļi.
Otra daļa ir reklāmas pilnveidošana. Reklāma pēc savas būtības ir daudzpusīga. No vienas puses, tā ir nepieciešama ražotājam, kā arī tirgotājam, jo sekmē biznesa attīstību un produkcijas noietu, no otras puses - patērētājam, jo informē par visu jauno, kas ienāk tirgū, informē par produkcijas īpašībām un pielietojamību.
Šī mārketinga kursa darba viens mērķis ir izpētīt un izanalizēt uzņēmuma produkcijas apgrozījuma svārstības laika posmā no 1996.gada janvāra līdz 1999.gada aprīlim. Izanalizēt produkcijas apgrozījuma palielināšanās un pazemināšanās cēloņus, kā arī rast iespējas un izstrādāt priekšlikumus realizācijas palielināšanai. …