Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:933245
 
Evaluation:
Published: 27.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Uzņēmuma apraksts   
2.  Uzņēmuma apgrozījuma analīze   
3.  Potenciālo pircēju noteikšana - viena no apgrozījuma palielināšanas iespējām   
4.  Preču noieta veicināšana uzņēmumā   
4.1.  noieta veicināšana mazumtirdzniecības veikalā   
4.2.  noieta veicināšana mazum - un vairumtirgotājiem   
5.  Reklāmas nozīme un būtība uzņēmumā   
6.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi uzņēmumā   
6.1.  tiešā reklāma   
6.2.  reklāma presē   
6.3.  iespiedreklāma   
6.4.  raidlīdzekļi   
6.5.  reklāma uz transporta līdzekļiem   
7.  Reklāmas ekonomiskā efektivitāte   
8.  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Viena no šī kursa darba apskatāmajām daļām ir uzņēmuma produkcijas apgrozījuma palielināšana. Uzņēmuma produkcijas apgrozījums uzņēmuma saimnieciskajā darbībā ir viens no galvenajiem aspektiem, uz kura bāzējas uzņēmuma darbība. Iepirktā produkcija, kurai nav noieta un kuru nevar realizēt, nesīs vienīgi zaudējumus. Tāpēc uzņēmējam ir jāprognozē un jāplāno, cik liels un pēc kādas produkcijas būs pieprasījums, lai varētu sekmīgi iepirkt preci. Ir svarīgi izzināt pircēju un patērētāju vajadzības, lai produkcijas apgrozījums notiktu pēc iespējas ātrākā laika posmā, lai noliktavā netiktu uzglabāti lieli produkcijas uzkrājumi, tas ir, lai neizveidotos iesaldētie līdzekļi.
Otra daļa ir reklāmas pilnveidošana. Reklāma pēc savas būtības ir daudzpusīga. No vienas puses, tā ir nepieciešama ražotājam, kā arī tirgotājam, jo sekmē biznesa attīstību un produkcijas noietu, no otras puses - patērētājam, jo informē par visu jauno, kas ienāk tirgū, informē par produkcijas īpašībām un pielietojamību.
Šī mārketinga kursa darba viens mērķis ir izpētīt un izanalizēt uzņēmuma produkcijas apgrozījuma svārstības laika posmā no 1996.gada janvāra līdz 1999.gada aprīlim. Izanalizēt produkcijas apgrozījuma palielināšanās un pazemināšanās cēloņus, kā arī rast iespējas un izstrādāt priekšlikumus realizācijas palielināšanai. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1246078
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register