Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:465712
 
Evaluation:
Published: 04.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma un tiesību akti    4
1.1.  Reklāmas definīcija    4
1.2.  Reklāmas mērķis un funkcijas    4
2.  Autortiesības un tiesību akti    6
2.1.  Autortiesību un blakustiesību definīcijas    6
2.2.  Autortiesību funkcijas    6
2.3.  Autortiesību aizsargājamie un neaizsargājamie darbi    7
3.  Reklāmas un autortiesību pārkāpumu sekas    9
4.  Reklāmas un autortiesību pārkāpumu problēmgadījumi    11
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Extract

Secinājumi
1. Pret ikvienu kāda cita autora darbu ir jāizturas ar cieņu, ievērojot Autortiesības likumu.
2. Autortiesību ievērošana veicina jaunu oriģināldarbu tapšanu.
3. Autortiesības likums ir ļoti cieši saistīts ar Reklāmas likumu, ko ir būtiski zināt, ja nodarbojas reklāmas vai arī kādā līdzīga jomā.
4. Katram autoram ir jāpārzina Autortiesības likumu, lai spētu pilnvērtīgi aizsargāt savu darbu, tāpat nevienam autoram nevajadzētu izturēties vieglprātīgi, ļaujot to citiem “paņemt” par brīvu.
5. Nevar pamatoties uz vienu likumu, jo viena gadījuma ietvaros tiek apskatīti vairāki ar to saistošie likumi.
6. Juridiskais gadījums norāda uz to, ka patērētajiem ikdienā ir jābūt uzmanīgiem, jo pat plaši pazīstami uzņēmumi var maldināt ar reklāmās izvietoto informāciju.
7. Uzņēmumiem, kuriem ir svarīga sava reputācija, nav vēlams veikt autortiesību pārkāpumus, jo tas var pasliktināt ne tikai uzņēmuma tēla reputāciju, bet arī attiecības ar konkurentiem un klientiem, kā arī tādiem uzņēmumiem ir ieteicams konsultēties ar juristu par jebkādām darbībām, kas saistītas ar autortiesībām.
8. Spriežot pēc analizētajiem gadījumiem, Latvijā Autortiesību likums netiek nopietni ņemts vērā, jo uzņēmums, kurš atdarināja svešu ideju savā reklāmā, rīkojās bezatbildīgi, neētiski un nekaunīgi, bet uzņēmums, no kura “aizņēmās” ideju, netiesājās par savu taisnību, lai gan bija visas tiesības to darīt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register