Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:895216
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Autortiesības    4
  Reklāma    5
  Autortiesību objekti    5
  Autortiesību subjekti    7
  Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētā atbildība par autora darbu izmantošanu bez atļaujas    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Preču pārdošanas daudzums mūsdienās kļūst arvien lielāks un lielāks. Uzņēmumi sacenšas savā starpā, kurš pārdos vairāk preču visā pasaulē, tādējādi gūstot arvien lielāku peļņu. Ir daudz dažādu veidu, kā popularizēt savu preci, tomēr neviens uzņēmums, neviena prece nesasniegs savu auditoriju bez reklāmas. Reklāma šobrīd ir viena no pelnošākajām industrijām. Visvairāk reklamētās preces ir masu patēriņa preces – sākot no zobu birstītēm līdz automašīnām. Tiek meklēti ceļi, kā visefektīvāk sasniegt auditorijas uzmanību un aicinātu iegādāties tieši šī uzņēmuma reklamēto preci. Reklāmu daudzveidība ir nesaskaitāma, tomēr, lai izceltos starp citām reklāmām, risinājumi ir visdažādākie. Jāatzīst, diemžēl arī nelikumīgiem līdzekļiem. Lai arī likumā noteikts, ka „reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas,” vai aizliegts „paust diskrimināciju pret cilvēku viņa rases, ādas krāsas, dzimuma, vecuma, reliģiskās, politiskās vai citas pārliecības, nacionālās vai sociālās izcelšanās, mantiskā stāvokļa vai citu apstākļu dēļ”, pierādās, ka televīzijā parādās reklāmas, kas pārkāpj šīs likumā noteiktās prasības. Tomēr galvenais jautājums ir par to, vai, lai cik oriģināla, nebijusi un efektīva liktos, ir veidota, ievērojot visas autortiesības. Ir viegli izveidot reklāmu, par pamatu ņemot kāda cita autora veidoto darbu, scenāriju un redzējumu par to, kā jāizskatās efektīvai reklāmai. Nākamais jautājums ir par to, vai reklāma vispār ir arī tas objekts, ko Autortiesību likums aizsargā? Tāds arī ir šī darba uzdevums – pirmkārt, definēt, kas ir autortiesības un – kas ir reklāma, otrkārt, vai reklāmu tiek aizsargāta ar Autortiesību likumu, vai reklāmas autors tiek aizsargāts ar šo pašu likumu, treškārt, kāds sods pienākas cilvēkam, kurš pārkāpis šo likumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register