Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:490201
 
Evaluation:
Published: 29.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Reklāmas ētikas kritēriji    2
  Reklāma kā propaganda    2
  Reklāmas precizitāte    2
  Reklāmas uztveramība    2
  Amerikas Reklāmas Federācijas (AAF) reklāmas principi    3
  Ētikas ievērošanas problēmas    4
  Ētikas jautājumi reklāmā    4
  “Uzpūstā” reklāma    4
  Gaumes lieta un reklāma    5
  Stereotipi reklāmā    5
  Reklāma bērniem    6
  Strīdīgo preču reklāma (alkohols, tabaka u.c.)    6
  Nobeigums    6
Extract

Reklāmas ētikas kritēriji
Reklāma – tas ir dinamisks sabiedriskais forums, kurā sastopas biznesa intereses, māksla un patērētāju intereses.
Daudzu ar reklāmu saistītu strīdīgu jautājumu risināšana paliek uz pašu reklāmdevēju sirdsapziņas. Pieņemamie lēmumi balstās uz daudziem apsvērumiem, kuri ietver reklāmas kampaņas mērķus, reklāmdevēju pieeju mērķauditorijai, kā arī reklāmdevēja un reklāmas aģentūras biznesa filozofiju. Daudzi risinājumi savā būtībā satur ētiskas dabas apsvērumus. Diskusijā par reklāmas ētiku, kā centrālos var izdalīt trīs jautājumus:
propaganda,
precizitāte,
uztveramība.
Reklāma kā propaganda
Pēc būtības reklāma cenšas pārliecināt auditoriju spert zināmus soļus, virza to uz zināmu darbību. No tā izriet, ka reklāma nav objektīva un neitrāla. Šis apstāklis uztrauc reklāmas kritiķus, kuri uzskata, ka tai jābūt objektīvai, informatīvai un neitrālai. Viņi grib, lai reklāma apgādātu cilvēkus tikai ar informāciju, un līdz ar to tās funkcijas izbeidzas. Taču lielākā cilvēku daļa pilnīgi apjēdz, ka reklāma cenšas tiem kaut ko pārdot – produkciju, pakalpojumu vai ideju.
Reklāmas precizitāte
Neskatoties uz reklāmas paziņojuma viegli pārliecinošo ziņu, piemēram, automobilis aprīkots ar kondicionieri un radioaparātu, būtiski ir izprast šo ziņojumu kopumā; vai manis iegādātais automobilis izraisīs sajūsmu kaimiņos, vai es būšu daudz pievilcīgāks un respektablāks, skatoties no pārējo sabiedrības locekļu puses. Reklāmai būtu jādot atbildes uz jautājumiem, kuri izriet arī no šāda veida situācijām.
Reklāmas uztveramība
Reklāma piešķir mums brīvības tiesības izvēlēties, pamudina uz iniciatīvu, kuru pircējs nemitīgi arī izrāda.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1147173
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register