Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:667990
 
Evaluation:
Published: 10.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I nodaļa  Reklāmas būtība un loma sabiedrībā    4
II nodaļa  Ētikas specifika    7
III nodaļa  Reklāma un ētika    8
IV nodaļa  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Mūsdienu dzīvi veido milzīgs informācijas apjoms, kurā mēs katrs smeļam zināšanas priekš sevis, pilnveidojam katrs savu dzīves skatījumu un baudījumu.
Viens no informācijas iegūšanas aspektiem ir reklāma, kas mūs vai ik uz soļa uzrunā, liekot pievērst uzmanību noteiktam produktam/pakalpojumam, jo kā teicis R.Baners, ka „reklāma – tas ir ne tikai kāds ziņojums, bet tā ir sociāla parādība, kas ietekmē mūsu dzīves stilu un, savukārt, - ir no tās atkarīga”.
Mūsu dzīves stilu lielā mērā ietekmē arī mūsu pašu skatījums uz šo dzīvi – katra cilvēka ētiskie principi.
Cik liela nozīme sabiedrībā ir reklāmai un ētikai? Vai reklāma ievēro ētiskos principus, kas katram cilvēkam ir tik dažādi? Vai, ievērojot šos principus, reklāma spēj ietekmēt un efektīvi virzīt produktu/pakalpojumu tirgū, kurā valda tik liela dažādība?…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1243392
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register