Mūsdienu dzīvi veido milzīgs informācijas apjoms, kurā mēs katrs smeļam zināšanas priekš sevis, pilnveidojam katrs savu dzīves skatījumu un baudījumu.
Viens no informācijas iegūšanas aspektiem ir reklāma, kas mūs vai ik uz soļa uzrunā, liekot pievērst uzmanību noteiktam produktam/pakalpojumam, jo kā teicis R.Baners, ka „reklāma – tas ir ne tikai kāds ziņojums, bet tā ir sociāla parādība, kas ietekmē mūsu dzīves stilu un, savukārt, - ir no tās atkarīga”.
Mūsu dzīves stilu lielā mērā ietekmē arī mūsu pašu skatījums uz šo dzīvi – katra cilvēka ētiskie principi.
Cik liela nozīme sabiedrībā ir reklāmai un ētikai? Vai reklāma ievēro ētiskos principus, kas katram cilvēkam ir tik dažādi? Vai, ievērojot šos principus, reklāma spēj ietekmēt un efektīvi virzīt produktu/pakalpojumu tirgū, kurā valda tik liela dažādība?…