Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:455835
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Reklāma mārketinga sastāvdaļa    5
1.1.  Reklāmas teorija    5
1.2.  Reklāmas vēsture    6
2.  Reklāmas veidi    9
2.1.  Reklāma pa pastu    10
2.2.  Reklāma masu mēdijos    11
3.  AIMDA reklāmas darbības programma    12
4.  Pētijuma objekta apraksts    14
5.  Reklāmas plānošana un realizācija    15
5.1.  Reklāmas kampaņas plānošana    15
5.2.  Reklāmas darbība, akcijas un posmi    17
5.2.1.  Akcija “Jūsu sapņi par mūsu veikalu”    17
5.2.2.  Atlaižu akcija “Nopērc visu nepieciešamu par 0.02Ls lētāk”    18
5.2.3.  Atgādinošās reklāmas posms    18
5.2.4.  Loterija klientiem    19
5.3.  Reklāmas darbības novērtēšana    19
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    21
  Izmantoto uzziņas avotu saraksts    24
  Anotācija    25
  Annotation    26
Extract

Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu dzīves sastāvdaļu. Tā mūs pavada visur –braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklamē visu ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un “piespiež” iegādāties preces. Reklāma ir biznesa progresa pamats, bez reklāmas nav iespējamas uzņēmuma attīstības process, preču, ideju un pakalpjumu virzīšana tirgū.
Šobrīd ir novērots reklāmas degradācijas process, kas veicina cilvēku nelabvēlīgo attieksmi pret reklāmas izpausmi. Reklāma veidotāju neprofesionalitātes dēļ, ir kļuvusi uzbāzīga un dažreiz pat veicina reklāmas mērķiem pretefektu.
Socioloģiskie pētījumi liecina no ap 30-40% televīzijas skatītāji cenšas pārslēgt programmu [6;124], kad kāda raidījumā vai filmā, pašā interesantākajā brīdī parādās kāda reklāma tad, kad reklāma ir beigusies aizmirstas, kas filmā vai raidījumā bija. Nekorekta ir arī politiska reklāma, jo it īpaši tagad, kad tuvojas vēlēšanas. Kā piemēru var minēt kādas partijas uz skolu atsūtītās dāvanas sērkociņu veidā.
Darba mērķis ir izpētīt informāciju, kas saistīta ar reklāmu un mārketingu un izpētīt reklāmas nozīmi uzņēmuma attīstības procesā.
Dara autori pielietoja iegūtās zināšanas praksē, veidojot konkrētu reklāmas kampaņu pētījuma objektam SIA “PDP” pārtikas veikalam. Pētījuma priekšmets ir izpētīt reklāmas ietekmi uz mazā biznesa attīstības procesu, reklāmas ietekmi uz uzņēmuma popularitātes celšanu un reklāmas nepieciešamību raksturojošie aspekti.
Hipotēze šim zinātniski pētnieciskam darbam ir Dž. Rokfellera izteiciens: “Neekonomē uz reklāmas, apsardzes un apdrošināšanas, tad tev veiksies biznesā.”
Lai sasniegtu darba mērķi tika izvirzīti šādi darba uzdevumi: savākt informāciju par reklāmas biznesu un mārketingu, apkopot un izanalizēt savākto informāciju, izveidot konkrētu reklāmas kampaņu pētījuma objektam, apkopot un izanalizēt reklāmas kampaņas rezultātus.
Tika pielietotas šādas zinātniskā pētījuma metodes: literatūras apskats, elektronisko datu izpēte, intervēšana, statistikas datu analīze un apkopošana, iegūtās informācijas matemātiskā un loģiskā apstrāde, eksperiments.
Darba teorētiskā daļa ir izstrādāta pamatojoties uz iegūto informāciju un teorētisko literatūru.
Darba “REKLĀMA” struktūra ir šāda: 1., 2. un 3. darba daļās autori apskata teorētiskos jautājumus, kas ir saistīti ar reklāmu un mārketingu, 4. un 5. darba daļās ir apskatīts autoru personīgais eksperiments, attiecībā uz reklāmas pielietojumu konkrētā uzņēmumā reklāmas kampaņas gaitā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1174704
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register