-
Reklāma
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāma | 4 |
1.1. | Reklāmas uzdevums | 5 |
1.2. | Reklāmas veidi | 5 |
1.2.1. | Darījumu reklāma | 5 |
1.2.2. | Tirdzniecības reklāma | 6 |
1.3. | Reklāmas ietekme uz konkurenci | 7 |
1.4. | Tirdzniecības marka | 7 |
1.5. | Reklāmas mērķis | 8 |
1.6. | Noieta veicināšana | 8 |
1.6.1. | Noieta veicināšana mazumtirdzniecības veikala līmenī | 9 |
1.6.2. | Jaunu preču noieta veicināšana | 9 |
1.7. | Reklāmas ētika | 10 |
1.8. | Patērētāju tiesību aizsardzības likums | 14 |
1.9. | Reklāmas kampaņa | 15 |
1.10. | Kampaņas budžets | 16 |
1.11. | Mediju izvēle un plānošana | 17 |
2. | Lietošanas instrukcija | 18 |
Nobeigums | 18 | |
Anotācija | ||
Аннотация | ||
Annotation |
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu. Lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi, un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas. Tātad nepieciešama reklāma.
Darba mērķis ir uzzināt iespējami daudz par reklāmu ne tikai no cilvēciskā viedokļa, bet arī tīri teorētiski- no ekonomikas un mārketinga puses, kā arī izveidot uzskatāmu materiālu informācijas parādīšanai Microsoft PowerPoint režīmā.
Lai to veiktu, nepieciešams izstudēt visu pieejamo literatūru, kā arī Interneta resursus.
Reklāmu var definēt kā apmaksātu, pastarpinātu informēšanas veidu, kas parasti saistīts ar masu informācijas līdzekļiem. Tāds ir jebkurš informācijas līdzeklis, kurš vienlaikus sasniedz lielu cilvēku skaitu. Reklāmai visbiežāk izmanto televīziju, radio, avīzes, žurnālus, pastu, transporta līdzekļus, izdales materiālus, katalogus, vitrīnas, plakātus, izkārtnes u.c. līdzekļus.
Reklāmā dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekšrocības, kuras apmierinās pircēja vēlmes un vajadzības. Lai arī šāda veida reklāma vienlaikus veicina firmas vārda nostiprināšanos, reklāmas saturs galvenokārt informē par preces īpašībām un priekšrocībām. Lielākoties reklāma rada selektīvu (izlases) pieprasījumu, citiem vārdiem, pieprasījumu pēc konkrētās preces. Reklamējot jaunu produktu, dažkārt cilvēki jāinformē par veselu produktu grupu un tā pielietojumu. Šajā gadījumā reklāma kalpo, lai radītu sākotnējo pieprasījumu pēc konkrētās produkta grupas, neatkarīgi no ražotāja. Retos gadījumos uzņēmums reklamēs produkta grupu, neminot savu vārdu un tirdzniecības marku.…
Drusku par viskautko saistībā ar reklāmiņu
- Kas ir reklāma
- Reklāma
- Reklāma kā profesija
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma
Research Papers for secondary school5
-
Kas ir reklāma
Research Papers for secondary school11
-
Maldinošā reklāma
Research Papers for secondary school10
-
Reklāma presē, radio un televīzijā. Patērētāju tiesību aizsardzība
Research Papers for secondary school9
-
Politiskā reklāma
Research Papers for secondary school25
Evaluated!