Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:370747
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāmas uzdevums    5
1.2.  Reklāmas veidi    5
1.2.1.  Darījumu reklāma    5
1.2.2.  Tirdzniecības reklāma    6
1.3.  Reklāmas ietekme uz konkurenci    7
1.4.  Tirdzniecības marka    7
1.5.  Reklāmas mērķis    8
1.6.  Noieta veicināšana    8
1.6.1.  Noieta veicināšana mazumtirdzniecības veikala līmenī    9
1.6.2.  Jaunu preču noieta veicināšana    9
1.7.  Reklāmas ētika    10
1.8.  Patērētāju tiesību aizsardzības likums    14
1.9.  Reklāmas kampaņa    15
1.10.  Kampaņas budžets    16
1.11.  Mediju izvēle un plānošana    17
2.  Lietošanas instrukcija    18
  Nobeigums    18
  Anotācija   
  Аннотация   
  Annotation   
Extract

Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu. Lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi, un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas. Tātad nepieciešama reklāma.
Darba mērķis ir uzzināt iespējami daudz par reklāmu ne tikai no cilvēciskā viedokļa, bet arī tīri teorētiski- no ekonomikas un mārketinga puses, kā arī izveidot uzskatāmu materiālu informācijas parādīšanai Microsoft PowerPoint režīmā.
Lai to veiktu, nepieciešams izstudēt visu pieejamo literatūru, kā arī Interneta resursus.
Reklāmu var definēt kā apmaksātu, pastarpinātu informēšanas veidu, kas parasti saistīts ar masu informācijas līdzekļiem. Tāds ir jebkurš informācijas līdzeklis, kurš vienlaikus sasniedz lielu cilvēku skaitu. Reklāmai visbiežāk izmanto televīziju, radio, avīzes, žurnālus, pastu, transporta līdzekļus, izdales materiālus, katalogus, vitrīnas, plakātus, izkārtnes u.c. līdzekļus.
Reklāmā dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekšrocības, kuras apmierinās pircēja vēlmes un vajadzības. Lai arī šāda veida reklāma vienlaikus veicina firmas vārda nostiprināšanos, reklāmas saturs galvenokārt informē par preces īpašībām un priekšrocībām. Lielākoties reklāma rada selektīvu (izlases) pieprasījumu, citiem vārdiem, pieprasījumu pēc konkrētās preces. Reklamējot jaunu produktu, dažkārt cilvēki jāinformē par veselu produktu grupu un tā pielietojumu. Šajā gadījumā reklāma kalpo, lai radītu sākotnējo pieprasījumu pēc konkrētās produkta grupas, neatkarīgi no ražotāja. Retos gadījumos uzņēmums reklamēs produkta grupu, neminot savu vārdu un tirdzniecības marku.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register