-
Reklāma
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
1. | Reklāma kā produktu virzības metode | |
1.1. | Reklāmas nozīme sabiedrībā (būtība un mērķi) | |
1.2. | Reklāmdarbības uzsākšanas iespējas | |
2. | Reklāmas aģentūra – kampaņas plānošanas dalībniece | |
2.1. | Aģentūras nozīme reklāmas plānošanā | |
2.2. | Reklāmu ietekmējošie apstākļi | |
3. | Reklāmas kampaņas plānošanas process un tā elementi | |
4. | Reklāmas kampaņas veidošana un realizācija aģentūrā | |
4.1. | Reklāmas aģentūras SAN vispārīgais darbības novērtējums | |
4.2. | Reklāmas aģentūras un klientu attiecības | |
4.3. | Reklāmas kampaņas „Vairāk grādu” analīze | |
4.3.1. | SAN reklāmas kampaņas plānošanas shēma | |
4.3.2. | Reklāmas kampaņa „Vairāk grādu” | |
Nobeigums | ||
Izmantotās literatūras un avotu saraksts |
Lai ko mēs darītu, ik uz soļa mēs sastopamies ar reklāmu kādā no tās daudzajām formām. Katru dienu, katru stundu, mājās pie televizora, uz ielas, tirdzniecības centros, transporta līdzekļos un citur. Reklāma jau ir kļuvusi par mūsu dzīves neatņemamu sastāvdaļu, taču joprojām pasaulē ir cilvēki, kuri tiešām tic, ka dzīve būtu labāka bez reklāmām. Protams, tas ir kaitinoši, ja ik pa brīdim iemīļotāko seriālu vai raidījumu pārtrauc reklāmas pauze, lai kārtējo reizi nobērtu informācijas lērumu. Tikmēr, kamēr šie neapmierinātie ļaudis paši nenonāks tādā situācijā, kad viņiem nāksies reklamēt savu uzņēmumu, produktu vai nodot kādu citu informāciju plašākai sabiedrībai, vai arī meklēt konkrētu informāciju par kaut ko savām vajadzībām, viņu attieksme pret reklāmu nemainīsies.
Reklāma ir lieliska iespēja informēt sabiedrību par uzņēmumu, produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Var jau cerēt, ka arī bez reklāmas pie pārdevēja nāks pircēji, taču reklāma ir tā, kas paātrina šo procesu. Un līdz ar to pārdevējs ātrāk varēs gūt „augļus”.
Lai radītu reklāmu, nepietiek ar to, ka pārdevējs apzinās, kādiem mērķiem viņam tā ir nepieciešama un ko tieši ar tās palīdzību grib sasniegt. Aiz visām tām reklāmām, ar kurām mēs ikdienā saskaramies, stāv ļoti daudz darba un cilvēku, kas tos izpilda. Reklāmas radīšanas process nav vienkāršs, to nevar tik zibenīgi paveikt kā vairums reklāmdevēju vēlētos. Tas ir gan darbietilpīgs, gan laikietilpīgs process, kas prasa noteiktas investīcijas. Tāpat kā jebkura cita mārketinga aktivitāte arī reklāma ir jāplāno un pēc tās norises jāapkopo informāciju par sasniegtajiem rezultātiem. …
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma
Research Papers for secondary school5
-
Kas ir reklāma
Research Papers for secondary school11
-
Reklāma
Research Papers for secondary school15
-
Maldinošā reklāma
Research Papers for secondary school10
-
Reklāma presē, radio un televīzijā. Patērētāju tiesību aizsardzība
Research Papers for secondary school9