Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:403019
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Reklāma kā produktu virzības metode   
1.1.  Reklāmas nozīme sabiedrībā (būtība un mērķi)   
1.2.  Reklāmdarbības uzsākšanas iespējas   
2.  Reklāmas aģentūra – kampaņas plānošanas dalībniece   
2.1.  Aģentūras nozīme reklāmas plānošanā   
2.2.  Reklāmu ietekmējošie apstākļi   
3.  Reklāmas kampaņas plānošanas process un tā elementi   
4.  Reklāmas kampaņas veidošana un realizācija aģentūrā   
4.1.  Reklāmas aģentūras SAN vispārīgais darbības novērtējums   
4.2.  Reklāmas aģentūras un klientu attiecības   
4.3.  Reklāmas kampaņas „Vairāk grādu” analīze   
4.3.1.  SAN reklāmas kampaņas plānošanas shēma   
4.3.2.  Reklāmas kampaņa „Vairāk grādu”   
  Nobeigums   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Extract

Lai ko mēs darītu, ik uz soļa mēs sastopamies ar reklāmu kādā no tās daudzajām formām. Katru dienu, katru stundu, mājās pie televizora, uz ielas, tirdzniecības centros, transporta līdzekļos un citur. Reklāma jau ir kļuvusi par mūsu dzīves neatņemamu sastāvdaļu, taču joprojām pasaulē ir cilvēki, kuri tiešām tic, ka dzīve būtu labāka bez reklāmām. Protams, tas ir kaitinoši, ja ik pa brīdim iemīļotāko seriālu vai raidījumu pārtrauc reklāmas pauze, lai kārtējo reizi nobērtu informācijas lērumu. Tikmēr, kamēr šie neapmierinātie ļaudis paši nenonāks tādā situācijā, kad viņiem nāksies reklamēt savu uzņēmumu, produktu vai nodot kādu citu informāciju plašākai sabiedrībai, vai arī meklēt konkrētu informāciju par kaut ko savām vajadzībām, viņu attieksme pret reklāmu nemainīsies.
Reklāma ir lieliska iespēja informēt sabiedrību par uzņēmumu, produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Var jau cerēt, ka arī bez reklāmas pie pārdevēja nāks pircēji, taču reklāma ir tā, kas paātrina šo procesu. Un līdz ar to pārdevējs ātrāk varēs gūt „augļus”.
Lai radītu reklāmu, nepietiek ar to, ka pārdevējs apzinās, kādiem mērķiem viņam tā ir nepieciešama un ko tieši ar tās palīdzību grib sasniegt. Aiz visām tām reklāmām, ar kurām mēs ikdienā saskaramies, stāv ļoti daudz darba un cilvēku, kas tos izpilda. Reklāmas radīšanas process nav vienkāršs, to nevar tik zibenīgi paveikt kā vairums reklāmdevēju vēlētos. Tas ir gan darbietilpīgs, gan laikietilpīgs process, kas prasa noteiktas investīcijas. Tāpat kā jebkura cita mārketinga aktivitāte arī reklāma ir jāplāno un pēc tās norises jāapkopo informāciju par sasniegtajiem rezultātiem. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register