-
Reklāma
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāmas veidošanās vēsture | 4 |
2. | Reklāmas veidi | 6 |
2.1. | Reklāma masu medijos | 6 |
2.2. | Radio reklāma | 7 |
2.3. | TV reklāma | 8 |
2.4. | Vides reklāma | 9 |
3. | Reklāmas uzdevums | 11 |
4. | Reklāmas ietekme | 13 |
4.1. | Spēlītes ar zemapziņu | 13 |
5. | Coca-Cola reklāmas | 17 |
5.1. | “Coca-Cola” triumfē pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā | 17 |
5.2. | Coca-Cola kopējās produkcijas apjoma pieaugums | 18 |
5.3. | Patiesība Par Coca – Colu | 18 |
6. | Reklāmas veidi, to izmantošana Kārsavas lielākajos veikalos | 21 |
7. | Aptauju rezultātu analīze | 25 |
Secinājumi | 31 | |
Pielikums | 34 |
Tirgus ekonomiku raksturo un nosaka vairāki svarīgi elementi. Viens no tiem ir konkurence. Pieaugot konkurences lomai ekonomiskajā aktivitātē, svarīga nozīme ir preču virzīšanas pasākumiem, konkrēti reklāmai.
Autore šo tēmu izvēlējas, jo šobrīd reklāmai ir ļoti nozīmīga loma, gan ekonomikā, gan mākslas dzīve. Un ar izpētes palīdzību vēlējās noskaidrot, ar kādām metodēm labāk strādāt, kādus reklāmas veidus izvēlēties, un kā izturēt konkurenci mazpilsētiņā.
Darba mērķis:
izpētīt reklāmas vēsturi, noskaidrot reklāmas izplatīšanas līdzekļu izmantošanas nozīmi Coca - colas mārketingā.
Pētījuma uzdevumi.
1.Noieta veicināšanas līdzekļu analīze.
2.Reklāmas jēdziena, būtības un vēstures noskaidrošana.
3.Izpētīt reklāmas veidu, tās uzdevumus.
4.Reklāmas ietekme uz patērētāju.
5.Izpētīta Coca- colas reklāmas, tās ietekmi uz patērētāju.
6.Aptaujas rezultātu analīze.
Darbs sastāv no:
1.Ievada.
2.Reklāmas vēstures.
3.Reklāmas veidu klasifikācijas.
4.Reklāmas uzdevumu izpētes.
5.Reklāmas ietekmes uz patērētāju.
6.Coca- colas reklāmas pētījums.
Pētījuma metodes.
1.Literatūras analīze (monogrāfiskā analīze).
2.Primārās informācijas iegūšanai izmantotas aptaujas.
3.Statistiskās apstrādes metode (datu attēlošana tabulās un grafikos).
Darbs izmantojams skolās ekonomisko pamatu stundās.
1. Reklāmas veidošanās vēsture.
Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt citiem cilvēkiem kādu svarīgu ziņu. Kairas Arheoloģijas muzejā atrodam 2500 gadu vecs akmens, uz kura var izlasīt šādu uzrakstu – „Es, Rinoss no Krētas salas, skaidroju sapņus.” Tas ir viens no vissenākajiem reklāmveida tekstiem pasaulē.
Savukārt Londonā glabājas kāds Ēģiptes papiruss, kura hieroglifi vēsta, ka tiek pārdots vergs. Arī Mezopotāmijā vīna, labības un lopu tirgotājiem bija akmenī vai kokā izcirsti spiedogi jeb pirmās „preču zīmes”. Afišu pirmsākumi ir meklējami Senās Grieķijas teritorijā. Senajā Romā reklāmas rakstura sludinājumus rakstīja un nobalsinātas sienas, kas bija sadalīta taisnstūra laukumos, kuros katrs varēja ierakstīt savu sludinājumu.…
Mūsdienās reklāmai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā, grūti iztēloties kādu svarīgu preci, kuram nebūtu reklāmas. Ir tāda frāze „Reklāma ir tirdzniecības dzinējs”, tā tas arī ir, jo reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Atšķirībā no parasta informācijas ziņojuma, gala rezultātā reklāma izraisa potenciālā pircēja interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.Pētījuma laikā tika sasniegti sekojošie rezultāti: noskaidrota reklāmas vēsture; klasificēti reklāmas veidi, to efektivitāte, un ietekme uz patērētāju, kāda veidā tas tiek panākts. Un redzēt reāla darbība reklāmas trikus, kurus gudri izmanto Coca-cola, un kā uz tiem uzķeras patērētāji.
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma
Research Papers for secondary school5
-
Kas ir reklāma
Research Papers for secondary school11
-
Reklāma
Research Papers for secondary school15
-
Maldinošā reklāma
Research Papers for secondary school10
-
Reklāma presē, radio un televīzijā. Patērētāju tiesību aizsardzība
Research Papers for secondary school9