Supermanki zīmols ir labi pazīstams jauniešu vidū. Supermanki portfelī pieejams gāzēts dzēriens ar enerģijas dzēriena garšu, kuras sastāvā nav kofeīna un taurīna.
Reklāmas merķis ir atgādināt par produktu, tādēļ, ka šajā segmentā ir pietiekami liela konkurence, kā motivātoru iegādāties tieši šo produktu, tiek izmantotas pārdošanas veicināšanas metodes – balvas. Galvenie reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir reklāma tirdzniecības vietās, kā arī produkta pozicionēšana plauktā ar merčendaizinga palīdzību.
Preces virzīšanas psiholoģiskais aspekti:
• Fizioloģiskās vajadzības
• Motivācija laimēt balvas
Mērķauditorija:
• Vīrieši un sievietes
• Vecuma grupa no 12-30 gadi
• Patērētājs ar zemiem/vidējiem ienākumiem
• Pilsētās dzīvojoši
Manuprāt šī ir veiksmīga reklāma, kas vairāk koncentrējas tieši uz jauniešiem, motivējot iegādāties produktu, pretīm saņemot modernas un stilīgas balvas. Reklāma ir viegli saprotama, uzskatu ka tajā nav liekas informācijas.Manuprāt šo varētu klasificēt kā atgādinošu reklāmu, kas orientē pircēju uz atkārtotu produkta pirkuma izvēli. …