Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:375049
 
Evaluation:
Published: 30.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Supermanki zīmols ir labi pazīstams jauniešu vidū. Supermanki portfelī pieejams gāzēts dzēriens ar enerģijas dzēriena garšu, kuras sastāvā nav kofeīna un taurīna.
Reklāmas merķis ir atgādināt par produktu, tādēļ, ka šajā segmentā ir pietiekami liela konkurence, kā motivātoru iegādāties tieši šo produktu, tiek izmantotas pārdošanas veicināšanas metodes – balvas. Galvenie reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir reklāma tirdzniecības vietās, kā arī produkta pozicionēšana plauktā ar merčendaizinga palīdzību.
Preces virzīšanas psiholoģiskais aspekti:
• Fizioloģiskās vajadzības
• Motivācija laimēt balvas
Mērķauditorija:
• Vīrieši un sievietes
• Vecuma grupa no 12-30 gadi
• Patērētājs ar zemiem/vidējiem ienākumiem
• Pilsētās dzīvojoši

Manuprāt šī ir veiksmīga reklāma, kas vairāk koncentrējas tieši uz jauniešiem, motivējot iegādāties produktu, pretīm saņemot modernas un stilīgas balvas. Reklāma ir viegli saprotama, uzskatu ka tajā nav liekas informācijas.Manuprāt šo varētu klasificēt kā atgādinošu reklāmu, kas orientē pircēju uz atkārtotu produkta pirkuma izvēli. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register