Mazliet par bildes kompozīciju. Fonā ir redzama brūna siena uz kuras ir uzlikts pulsktenis. Mēs redzam pulskteņa daļu, konkrēti, laiku no desmitiem līdz vieniem. Lāčus parasti attēlo kā lielus, varenus, niknus dzīvniekus. Cilvēki bieži tiek brīdināti par dabā esošajiem lāčiem un lai no tiem uzmanītos. Ir pieejama daudz informācija par to kā rīkoties, ja lācis ir tuvumā vai tuvojās uzbrukumam. Pat nesastopot īstu lāci dabā, cilvēkam tiek izveidots priekštats par to, ka tas ir liels un bīstams. Taču šajā attēlā, lācis attiecībā pret pulksteni, ir attēlots mazs un bezspēcīgs, lai veicinātu skatītājam līdzjūtības sajūtu. Taču tai pat laikā lenķis no kura mēs, skatītāji, redzam lāci, ir no apakšas, liekot domāt, ka lācis jeb dzīvnieks ir augstāk stāvošāks. Pulksteņa rādītāji ir vērsti uz attēla kreiso, augšējo stūri, tieši kur atrodās teksts ar organizācijas logo BUND – norādot, ka tā ir atbilde šai problēmai, taču lāča galva ir pagrieza rēcienā pret pulksteņa rādītāju, simbolizējot aizsardzības pozīciju.
Reklāmas autors ir ļoti gudri izvēlējies attēlot tieši lāci, jo pieļauju, ka, ja tā vietā būtu kāds miermīlīgāks vai mazāks dzīvnieks kā, piemēram, trusis, tad attēls nebūtu tik effektīvs. …