Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:320686
 
Evaluation:
Published: 16.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1  Reklāmas loma    4
1.1  Reklāmas loma    4
1.2  Reklāmas veidi    6
1.2  Reklāmas veidi    6
1.2.1  Reklāmas mērķi    6
1.2.2  Reklāma pēc satura un aptveramās teritorijas    7
1.2.3  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi    8
2.  Viesnīca „Islande Hotel”    11
3.  Izmantotie reklāmas veidi viesnīcā „Islande Hotel”    15
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Extract

Studiju darba tēma „Reklāmas darbības izpēte viesnīcā „Islande Hotel” ir izvēlēta, jo reklāma ir svarīga mārketinga sastāvdaļa, lai reklamētu uzņēmumu un to piedāvātos produktus. Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu, izplatītu informāciju par produktu un pakalpojumiem. Tāpēc gan Latvijas iedzīvotājiem, gan tūristiem ir nepieciešama informācija, lai zinātu kādus pakalpojumus izņemot nakšņošanu viesnīca piedāvā. Pēc autora domām, tieši vietējos iedzīvotājus vajadzēt informēt, ka viesnīcā ir pieejami tādi pakalpojumi kā: skaistumkopšanas salons, boulings, restorāni, konferenču zāles u. c., kuri nav domāti tikai viesnīcu klientiem, bet ikvienam, jo audzi pa šādam iespējām nemaz nezin.

Darba mērķis ir reklāmas darbības izpēte un novērtējums viesnīcā „Islande Hotel”. Darbā tiks apskatīta viesnīca „ Islande Hotel” un tās piedāvāto produktu klāsts.
Studiju darba uzdevumi ir:
1)iepazīties ar reklāmas veidiem, lomu un funkcijām;
2)aprakstīt viesnīcu un tās piedāvātos produktus;
3)raksturot izmantotos reklāmas veidus viesnīcā „Islande Hotel”.

Lai izpildītu darba uzdevumu un mērķi, nepieciešams izmantot literatūru par mārketingu un reklāmu, un apsekot viesnīcu „Islande Hotel”, lai raksturotu izmantotos reklāmas veidus un varētu novērtēt reklāmas darbības efektivitāti.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register