Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:182585
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Straujajā tirdzniecības attīstības laikā, reklāma ir kļuvusi par neatņemamu mūsu ikdienas sastāvdaļu. Tirdzniecība nav vairs tikai produktu ražošana, cenu noteikšana, attīstība un virzīšana tirgū, tā vairs nav iedomājama bez reklāmas kampaņām un iedarbību uz patērētājiem.
Reklāma ir pirmais veids kā uzzināt par jaunām precēm un pakalpojumiem, bet kā šo reklāmu uztvert tas ir patērētāja ziņā. Reklāma ir kā sava veida ekonomiskā uzplaukuma veicinātāja, jo pateicoties lielajam reklāmas daudzumam gan TV un radio, gan arī presē, valsts kasē nonāk prāva summa naudas, jeb nodokļi. Balstoties uz reklāmu mēs varam spriest kuri ir pārticīgākie uzņēmumi un organizācijas, kā arī saņemt daudz citas informācijas, kura noder risinot sadzīviskas problēmas.
Studiju darba mērķis ir izpētīt reklāmu, tās vietu un nozīmi mārketinga kompleksā, būtību un veidus, kā arī aprakstīt reklāmas ētiku Latvijā, izstrādāt priekšlikumus reklāmas efektivitātes paaugstināšanai un izprast šīs nozares specifiku.
Studiju darba mērķa sasniegšanai risināmie uzdevumi ir:
1.Aprakstīt mārketinga komunikācijas kompleksu un tā sastāvdaļas;
2.Aprakstīt reklāmas būtību, definīcijas, veidus un funkcijas;
3.Aprakstīt populārākos masu informācijas līdzekļus reklāmas izvietošanai;
4.Aprakstīt reklāmas ētikas nianses un problēmas Latvijā;
5.Izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus.
Studiju darbs sastāv no 4 nodaļām, kurās iekļautas 3 tabulas un 2 attēli, laika periodā no 2000-2004 gadam. Studiju darbā tika lietotas šādas pētīšanas metodes:
dokumentu analīze;
statistiskā metode (datu vākšana un salīdzināšana);
sintēzes metode (iegūtās informācijas apkopošana);
Studiju darba rakstīšanas gaitā tika izmantoti vairāki informācijas avoti- informācija no latviešu un ārzemju autoru mācību grāmatām, Latvijas Republikas likumiem, Interneta un Latvijas Reklāmas Asociācijas statistikas datiem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1195076
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register