Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:736471
 
Evaluation:
Published: 21.02.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Jauniešu raksturojums    6
1.1.  Jauniešu psihiskās attīstības raksturojums    6
1.2.  “ES” attīstība jauniešiem    6
1.3.  Jauniešu pamatvajadzību raksturojums    7
2.  Reklāmas raksturojums    9
2.1.  Reklāmas pamatprincipi    9
2.2.  Statistikas dati par reklāmu Latvijā    9
3.  Uztveršanas procesi    11
3.1.  Sajūtas    11
3.2.  Uztvere    11
4.  Praktiskā daļa    14
5.  Pētījuma rezultātu analīze    20
6.  Secinājumi    21
7.  Priekšlikumi    22
8.  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    23
Extract

SECINĀJUMI
Veicot zinātniskās pētniecības darbu un cenšoties sasniegt darba mērķi - noskaidrot reklāmas ietekmi uz jauniešiem - darba autori, pētot teoriju, secināja, ka izveidot un publicēt reklāmu nav tik viegli kā tas var likties, reklāmu nevar ātri uztaisīt un ielikt kaut kur internetā vai uz sienas. Ir nepieciešams kārtīgi izpētīt mērķa auditoriju un akcentēt tajā nepieciešamās lietas, kas piesaistīs šo konkrēto auditoriju.
Veicot aptauju un apkopojot tās rezultātus mēs - darba autori - secinājām, ka lai arī lielākā daļa jauniešu aptaujas sākumā apgalvoja, ka neuzticas reklāmai un vērtē to negatīvi vai neievēro to, aptaujas nākamajos jautājumos viņi nonāca pretrunā paši ar sevi, jo atzina, ka tomēr viņi reklāmas ietekmē ir iztērējuši naudu uz nevajadzīgām lietām un, ka bieži paliek atmiņā kāda reklāma vai tās frāze. Šis apstiprināja teorijā izpētīto, ka jaunieši vairāk atbilst pieaugušajam nekā bērnam, jo ar prātu viņi saprot, ka reklāmas ir domātas tikai, lai piesaistītu vairāk pircējus, bet viņu rīcība rāda pretējo, līdz ar to guvām atbildi uz pētījumā izvirzīto jautājumu “Vai un kā reklāma ietekmē jauniešus?” – Jā, reklāma ietekmē jauniešus, liekot viņiem iegādāties nevajadzīgas preces, pat ja viņi apgalvo, ka reklāma viņus neietekmē.
Guvām atbildes arī uz mūsu otro pētījuma jautājumu “Kas jauniešus piesaista reklāmā?”. Reklāmu plakātos jauniešus vairāk piesaista ēdienu reklāmas jeb tā sauktās “fast food” reklāmas. Savukārt no video reklāmām jaunieši dod priekšroku tām, kuras ir izveidotas kā stāsts un, kurās tiek lietoti atpazīstami tēli, piemēram, reklāmā, kuru 67% aptaujātajiem jauniešiem atzina kā uzmanību piesaistošu, kā galvenie varoņi bija kompānijas “Marvel” izveidotie tēli Halks un Ant Man jeb skudrcilvēks, kuri ir plaši pazīstami visā pasaulē.
Lai uzlabotu šo darbu, varētu papildināt aptauju ar labākiem jautājumiem, izmantot ne tikai teoriju latviski un angliski, bet arī citās valodās, tā varētu analizēt vēl vairāku profesionāļu uzskatus un viedokļus, kā arī varētu izmantot vairāk pētījuma metodes, kas varētu palīdzēt iegūt efektīvākus rezultātus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register