Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:511438
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Reklāmas vēsture    5
1.1.  Reklāmas veidi    6
1.2.  Reklāmas mērķu un uzdevumu raksturojums    8
1.3.  Reklāmas klasifikācija    10
1.4.  Reklāmas līdzekļu priekšrocības un trūkumi    12
2.  Veiksmīgu un neveiksmīgu reklāmu izvērtējums    14
3.  Aptauja – pētījuma aktualitāte respondentu vidū    17
  SECINĀJUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERĀTŪRA    25
  PIELIKUMI    26
Extract

SECINĀJUMI
1. Labas reklāmas mērķu sasniegšanai var lietot praktiski jebkuru līdzekli, bet vispopulārākie ir televīzija, radio, žurnāli un avīzes, sūtījumi pa pastu, afišas un plakāti.
2. Bez labas reklāmas uzņēmējiem pārdot un pelnīt nav iespējams. Var secināt, ka reklāma kā ziņojumu izplatīšanas veids ir pazīstama jau ļoti sen.
3. Lai patērētāji iegādātos pēc iespējas vairāk preču, reklāma ir gatava darīt visu, arī “iedzīvoties” uz cilvēka zemapziņu, atmiņu, uzmanību, jūtām. Galvenais ir piesaistīt iedzīvotāja uzmanību reklāmai, tad panākt, lai informācijas uztveršana izraisītu pozitīvas emocijas.
4. Labi izstrādāta reklāma par reklamējamo preci vai pakalpojumu cilvēkiem daudz vairāk piesaista interesi.
5. Analizējot respondentu atbildes uz jautājumiem par dzīvnieku, bērnu un slavenību izmantošanu reklāmā secinājām, ka šādas reklāmas respondentu vidū ir vienaldzīgas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register