Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:815749
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
2.  VĒRTĪBORIENTĀCIJA    7
2.1.  Vērtīborientācijas definīcija    7
2.2.  Vertiborientāciju veicinoša vide pusaudžiem    7
2.3.  Psiholoģiskās, pedagoģiskās vērtību teorijas    8
3.  REKLĀMA    12
3.1.  Reklāmas psiholoģiskā iedarbība uz pircēju    13
3.2.  Reklāmas praktiskās metodes    15
3.3.  Reklāmas psiholoģiskā ietekme uz pusaudžiem    18
  PRAKTISKĀ DAĻA    20
  SECINĀJUMI    23
  LITERATŪRAS SARAKSTS    25
  PIELIKUMS    26
Extract

IEVADS




Pētījuma aktualitāte: Reklāma ir visur: žurnālos, televīzijā, transporta pieturās. Tā ieskauj mūs, lai arī kurp mēs ietu. Bez tās mūsu dzīve nemaz nav iedomājama. Kādam reklāma palīdz pelnīt naudu kādam to tērēt
Atzīstam to vai nē, bet mēs visi dzīvojam divās realitātēs. Pirmajā - ikdienas pelēkajā, problēmu pilnajā – savā, un tajā otrajā – skaistajā, smaidošajā, pārtikušajā. Tajā otrajā vienīgā problēma ir ne tik mirdzoši zobi, pāris grumbas sejā, blaugznas matos utt. bet parējais –mīļi smaidi, saule, ziedi, mīlestība, labas mantas, dzīvoklis, vētraini piedzīvojumi, kaisle. Šajā otrajā pasaulē mēs it kā tiekam un netiekam, tā it kā attiecas uz mums, it kā neattiecas. Tā ir radīta, lai mēs uz to skatītos, tiektos, bet pastāv viņa mums netaustāmā netveramā reāli neizjūtamā – mēdiju, reklāmasvidē. Reklāma parūpējas, lai mums un mūsu bērniem būtu par ko padomāt, uz ko tiekties, ko vēlēties un par ko “kompleksot”. Vienmēr tas ko redz ietekmē, taču mēs varam veidot savu attieksmi, iemācīt to veidot pusaudžiem, pieņemt patstāvīgus lēmumus. Tikai jautājums, kādi ir mūsu pašu cilvēcīgie pamati, kas ir mūsu vērtības, ar kurām izejam pasaulē un dalamies ar pārējiem. Jo stingrāki stabilāki pamati, balstīti uz garīgām vērtībām, jo mazāka būs reklāmas ietekme. Bet arī mēs skatamies, lasam reklāmas, kuras sola, ka varam iegūt visu, ko vēlamies tūlīt un tagad, tikai jāpaņem kredīts. Vai šeit nesākas apburtais loks, jo lielāki kredīti, jo vairāk jāstrādā, mazāk būt kopā, sarunāties, iedziļināties, veidot bērnu vērtību sistēmu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1131331
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register