Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:924927
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība un loma sabiedrībā    4
1.1.  Reklāma    4
1.2.  Reklāmas attīstība    4
2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    6
3.  Reklāmas ziņojumu izstrāde    7
3.1.  Reklāmas ziņojumu izstrādes metodes    7
3.2.  Reklāmas ziņojumu izstrādes pieejas    8
3.3.  Reklāmas ziņojumu izpilde    9
4.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    10
4.1.  Dažāda veida reklāmu raksturlielumu vērtējums    10
4.2.  Reklāmas veidu salīdzinošs raksturojums masu informācijas līdzekļos pēc dažādiem kritērijiem    10
5.  Aptaujas rezultātu apkopojums    11
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
  Pielikums nr. 1    17
Extract

Reklāma mūsu dzīvē ir neatņemama sastāvdaļa it sevišķi šajos laikos, kad tehnoloģijas tik ļoti strauji attīstās, tātad arī cilvēkus informēt par attiecīgu preci jeb pakalpojumu ir iespējams daždažādos veidos izmantojot daudzas tehnoloģijas.
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.

Problēma: Televīzijā, radio un citos masu saziņas un informācijas līdzekļi ir pārpildīti ar reklāmām. Pērkot preci bieži vien pircēju izvēle ir neapzināti vērsta reklamētajai produkcijai, tādejādi iegādājoties preci, kura ir biežāk reklamēta. Šī preču izvēle nāk no mūsu zemapziņā sakrātās informācijas, kuru mēs iegūstam reklāmas ietekmē. Reklāmu iespaidā cilvēki pērk vairāk ārzemju izstrādāto produkciju un nepievērš tik lielu uzmanību pašmāju ražojumiem, jo bieži vien Latvijas firmas nespēj atļauties vai arī neprot izveidot, tādu reklāmu, kura piesaistītu patērētāju, tādejādi nesniedzot pietiekamu informāciju par savu piedāvāto produkciju. Reklāma, kura sniedz pārspīlētus solījumus, var vairāk maldināt patērētājus nekā palīdzēt tiem veikt saprātīgu izvēli.

Mūsu darba mērķis ir izpētīt kā reklāmas ietekmē cilvēku izvēli iegādājoties preces.

Hipotēze: Ja kāds produkts tiek biežāk reklamēts, tad cilvēki neapzināti no šīs reklāmas ietekmējas.
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē jau pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas utt.
Būdama varens pircēju rīcības motivēšanu ietekmējošs faktors, reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no daudziem apstākļiem, no kuriem jāmin:
sociāli ekonomiskie – darbojas dažādi, piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas preču īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei;
tehnoloģiskie – palielina reklāmas iespējas un nosaka jaunu formu parādīšanos, piemēram, savulaik televizors, krāsu televizors, kabeļu televīzija, video magnetafoni, datori, utt. Tehnika jūtami ietekmēja reklāmas formu un veidu daudzveidību;
tehniskie apstākļi – var veicināt vai ierobežot reklāmas attīstību, piemēram, aizliegums reklamēt televīzijā tabakas izstrādājumus vairākās valstīs lika izstrādājuma ražotājiem mainīt savas mārketinga programmas un ciest prāvus zaudējumus;
tirgus apstākļi – vārda plašākā nozīmē iekļauj sevī situāciju tirgū, arī konkrētu stāvokli, pircēju rīcību, viņu dzīvesveidu utt., piemēram, ja kāda tirgus segmenta patērētāji skatās konkrētās televīzijas programmas un noteiktā laikā, tad tieši šiem parametriem ir jāpiemēro reklāma.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register