Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:502724
 
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Iepazīstieties – reklāma!    4
  Vai Jūs ticat?    5
  Kam Jūs ticat?    6
  Reklāmas psiholoģiskā ietekme    7
  Reklāmas sociālā ietekme    8
  Reklāma kā dzīves veida propaganda    10
  Ģimene reklāmā    11
  Reklāma: Pro et Contra    12
  Literatūras avotu saraksts    14
Extract

Darba autors pazīst vairākus cilvēkus, kurus kaitina nesaskaitāma reklāma, kas vienmēr pārtrauc mīļāko TV raidījumu visinteresantākajā momentā vai atkārtojas desmitiem reižu stundā pa radio (aptuveni 20% no ētera laika ir pārpildīti ar reklāmu – autora personiskie aprēķini). Tomēr, jāpievērš uzmanību tam, ka cik arī mums nepatiktos „reklāmas virskundzība” mēs pastāvīgi sekojām tai – izvēlamies „Pepsi”, lasām „Dienu”, pērkam televizorus „SONY”, izmantojām „Unibankas” pakalpojumus un tml. Pie tam vienas reklāmas efekts ir daudz iespaidīgāks, nekā citas. Katrs cilvēks skaidro šo paradoksu pēc sava prāta. Arī šī pētījuma autoram ir vēlēšanās izpaust savu viedokli par doto jautājumu – šī vēlme ir pirmais izvēlētā temata iemesls.
Par otro iemeslu kalpo sekojošā pretruna – neskatoties uz to, ka reklāma ir bez šaubām nepieciešama un neatņemama mūsdienu informatīvas sabiedrības sastāvdaļa, tā var negatīvi ietekmēt cilvēku veselību un psihi, bet reklāmas tālāka attīstība var būtiski izmainīt sociālās attiecības nākotnes sabiedrībā.
Šo divu iemeslu iespaidā autors kā sabiedrības pilntiesīgs loceklis, kas nenorobežojas no valdošām pasaulē sociālām pretrunām, izvēlējas aktuālu tēmu – „reklāmas ietekme”.Iepazīstieties – reklāma!

Reklāmai tiek atvēlēta būtiska informatīva loma mūsu dzīvē. Nepieciešamība pēc reklāmas parādās tur, kur patērētājam ir brīva izvēle, un viņš ir tiesīgs to pilnībā izmantot. Reklāma attīstās jo straujāk, jo plašāks kļūst preču/pakalpojumu klāsts. Normālo tirgus attiecību trūkums liek šaubīties par reklāmas nepieciešamību un samazina reklāmas apjomus (tādu uzņēmumu kā „Latvijas Gāze” vai „Latvijas Siltums” monopolstāvoklis pierāda iepriekš minēta apgalvojuma patiesīgumu attiecībā uz šo uzņēmumu „aktīvu” darbību reklāmas sfērā).
Reklāmai ir ļoti liela ietekme uz patērētāju produktu izvēli, bet ne visa reklāma ir efektīva, ne visai reklāmai ir vēlama ietekme uz personību. Kāpēc tā ir? Sakarā ar to, ka autors arī ir patērētājs, viņš mēģināja analizēt paša reakciju uz dažādām reklāmām. Viņaprāt, cilvēkam ir izveidojusies viedokļu un stereotipu sistēma, izmantojot kuru reklāmdevēji var labāk izprast mērķa auditorijas vajadzības un pilnīgāk apmierināt tās. Reklāma sasniegs savu mērķi tikai tajā gadījumā, ja tās radīšanas procesā tiks ievērotas cilvēka psihes īpašības.
Par vispārpieņemtu reklāmas uztveres modeli ir pieņemts AIDA (attention - uzmanība, interest - interese, desire - vēlēšanās, action - darbība) modelis. Pirmkārt, reklāmai ir jāpiesaista potenciāla patērētāja uzmanību, kas varētu būt kā neapzināta, tā arī apzināta.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register