Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:627114
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
  REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS LĪDZEKĻU IZVĒLE    5
  REKLĀMA INTERNETA TĪKLĀ    7
  UZZIŅU DIENESTS    9
  TELEFONU GRĀMATAS    10
  REKLĀMAS IZMAKSU PLĀNOŠANA    12
  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTES VERTĒJUMS    14
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    17
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA:    19
Extract

Kas tad īsti ir reklāma? Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmuma sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
“Reklāma veicina komunikāciju starp ražotājiem un pircējiem, pārdevējiem un pircējiem un arī komunikāciju pretējā virzienā. Šāda komunikācija ir ļoti nozīmīga, jo neviena, pat perspektīva ideja nav dzīvotspējīga bez sabiedrības atbalsta. Tāpēc sabiedrība ir attiecīgi jāinformē. Informācija, kas domāta fiziskām vai juridiskām personām, efektu dos tikai tad, kad tā pēc formas un satura tiks “iepakota” tādā veidā, ka to var pareizi uztvert un ar to varēs izraisīt plānotu reakciju, darbību. To tad arī veicina reklāma.” [1; 181.lpp.]
Šajā darbā es centīšos aplūkot tādu tēmu kā reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novertējums uzņēmumā “Interinfo Latvija”. Šo uzņēmumu daudzi no mums pazīst kā “118”.
Darbā vairāk pieversīšos informatīvo pakalpojumu veidiem: uzziņām, Internetu, Telefongrāmatam, jo tie ir tieši saistīti ar Interinfo Latvija darbības sferu.
Darbā centīšos parādīt cik reklāma tomēr ir iespaidīga un kā tā mūs ietekmē, jo mēs katrs lielākā vai mazākā mērā, bet tomēr ietekmējamies no reklāmas.
Rakstot šo darbu izmantošu materiālus no pētījumu centriem : Businessmann; Dr. Walter Dill Scott, Nothwestern Uniwersity, USA; BalticMedia Facts Latvia; Cahners Advertising Research Report, USA u.c.
Darba uzdevums ir noskaidrot, kuru no reklāmas izplatīšanas līdzekļiem vislabāk izvēlēties firmām, lai būtu lielāka efektivitāte.
“Uzņēmumi izvēlas reklāmas izplatīšanas līdzekļus, ar kuru palīdzību varetu reklāmas ziņojumu nogādat līdz pircejam. Lēmumu pieņemšana notiek vairākos posmos:

lēmums par reklāmas aptveres plašumu un biežumu, iedarbības līmeni;

Aptveres plašums nozīmē dažādu potenciālo pircēju (personu, ģimeņu) daudzumu, kas jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laika periodā.

Aptveres biežums nozīmē, cik reizes potenciālie pircēji jāiepazīstina ar
reklāmas ziņojumu noteiktajā laika periodā.

Sabiedrības informētības pakāpe ir tieši proporcionāla reklāmas aptveres plašumam, biežumam un iedarbīgumam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1193299
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register