Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:357246
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Reklāmas loma    5
2.  Reklāmas ietekmes psiholoģija un ar to saistītās problēmas    7
3.  Reklāmas plānošana    13
4.  Reklāmas mērķi un mērķa auditorija    15
5.  Reklāmas budžeta plānošana    17
6.  Reklāmas izmaksas    20
7.  Reklāmas līdzekļi    22
8.  Praktiskā daļa    27
Extract

Reklāmu var definēt kā apmaksātu, pastiprinātu informēšanas veidu, kas parasti saistīts ar masu informācijas līdzekļiem. Tāds ir jebkurš informācijas līdzeklis, kurš vienlaikus sasniedz lielu cilvēku skaitu.
Reklāmai visbiežāk izmanto televīziju, radio, avīzes, žurnālus, pastu, transporta līdzekļus, brīvdabas reklāmu, izdales materiālus, katalogus, uzziņu.
Reklāmā dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekšrocības, kuras apmierinās pircēja vēlmes un vajadzības. Lai arī šāda veida reklāma vienlaikus veicina firmas vārda nostiprināšanos, reklāmas satur galvenokārt informāciju par preces (izlasi) pieprasījumu, citiem vārdiem sakot, pieprasījumu pēc konkrētās preces.
Dažreiz uzņēmumi reklamē, tikai savu vārdu: lai veicinātu firmas iepazīšanu, to vienlaikus saistot ar vairākām precēm, lai veidotu labu reputāciju vai atjaunotu uzticību uzņēmumam pēc kāda incidenta, piemēram, negatīva atspoguļojuma presē.
Attīstoties banku darbībai Latvijā arvien biežāk parādās reklāma par konkrētu banku. Nevienmēr tie ir bankas piedāvātie pakalpojumi, kas pievilina cilvēkus, bet gan bankas vārds un reputācija. Tādi uzņēmumi kā CoCa –Cola un Laima daudz nodarbojas ar firmas vārda reklamēšanu, un tas veicina veselas produktu grupas noietu.
Reklāma ir ļoti dārga. Izstrādājot labu reklāmas plānu un veiksmīgi to īstenojot, Jūs ne tikai produktīvi izlietosiet naudu, bet arī piesaistīsiet pircējus.
Maldās tie uzņēmēji, kuri domā, ka pietiekami liels reklāmas laukums laikrakstā firmai garantē tūlītējus panākumus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register