Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:496361
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Reklāmas kampaņas organizēšana    8
1.1.  Mērķauditorijas izvēle un novērtēšana    9
1.2.  Mērķu un uzdevumu noteikšana    10
1.3.  Vēstījuma izveide    11
1.4.  Mediju izvēle un plānošana    13
1.5.  Budžeta sastādīšana    14
1.6.  Rezultātu mērīšana    15
1.7.  Integrētā mārketinga komunikācija    16
2.  Metodoloģija    18
3.  Reklāmas kampaņas plāns    21
3.1.  Situācijas analīze    21
3.1.1  Patērētāju izpēte    21
3.1.2.  Uzņēmuma un produkta izpēte    23
3.1.3.  Konkurentu izpēte    28
3.2.  SWOT analīze    38
3.2.1.  Iekšējie faktori: iespējas un stiprās puses    38
3.2.2.  Ārējie faktori: tūkumi un draudi    39
3.2.3.  Analīze    39
3.2.3.1.  Pamata problēmu analīze    39
3.2.3.2.  Tirgus analīze    39
3.2.3.3.  Konkurentu priekšrocības    39
3.3.  Kampaņas stratēģija    39
3.3.1.  Mērķi/ uzdevumi    39
3.3.2.  Pozicionēšana    40
3.3.3.  Budžeta līdzekļi    40
3.4.  Reklāmas aktivitātes un marketinga komunikācija    41
3.4.1.  Radošais plāns    41
3.4.2.  Mediju plāns    41
3.5.  Kampaņas fāzes    42
  Secinājumi    43
  Pateicības    44
  Atsauksmes    45
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    47
  Pielikumi    48
Extract

Radošā kursa darba mērķis ir motivēt potenciālos priekšapmaksas mobilo sakaru lietotājus savu izvēli izdarīt par labu mobilo sakaru priekšapmaksas kartei „Amigo”, ko mēģināsim veicināt, izstrādājot ideju jaunai akcijai, un tās aizmetņus formulējot TV un radio reklāmu scenārijos un vides reklāmas maketā. Radošās idejas forma tiks radīta, veicot interviju ar SIA „ZetCOM” Mārketinga daļas vadītāju Inesi Miķelsoni, kā arī realizējot gadījumu studijas par esošajām Amigo produkta un konkurentu aktivitātēm, informāciju iegūstot dažādos medijos.
Šāda veida reklāmas kampaņa konkrētajam uzņēmumam ir nepieciešama, lai palīdzētu tam iekarot lielāku Latvijas priekšapmaksas mobilo sakaru tirgus daļu, kas šobrīd ir trešā lielākā aiz Zelta Zivtiņas un OKartes. Jauni priekšapmaksas kartes lietotāji palīdzētu saglabāt sasniegto līmeni, jo mobilo sakaru tirgus ir dinamisks un klientu loks aizvien mainās, atkarībā no izdevīgākiem piedāvājumiem.
Lai sekmīgi veiktu šos uzdevumus, aplūkosim teorētiskās nostādnes reklāmas kampaņu organizēšanā, plānošanā, efektivitātes mērīšanā. Iegūsim empīriskos datus intervijā un gadījuma studijās, kā arī veiksim SVID analīzi. Izzināsim bijušos un esošos Amigo produkta komunikācijas konceptus, balstoties uz kuriem arī izstrādāsim radošo ideju.
Rezultātā iegūsim informāciju, kas palīdzēs izprast, kāda veida reklāma šobrīd būtu aktuāla, kā arī izveidosim vides reklāmas maketu un scenārijus jaunai televīzijas un radio reklāmas kampaņai.
Mūsdienās pastāv dažādi reklāmas definējumi. Reklāmu var raksturot, ņemot vērā mārketinga, komunikācijas, ekonomikas un sociālos aspektus. Analizējot reklāmas lomu mārketinga procesā, reklāmu var raksturot kā vienu no mārketinga komunikācijas instrumentiem produkta virzīšanai tirgū. Šajā gadījumā reklāma ir pilnīgi pakārtota mārketinga uzdevumiem, kuru vēlamais rezultāts ir patērētāju vajadzību apmierināšana ar piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Ja pievēršam uzmanību reklāmas komunikācijas lomai, tad to var raksturot kā vienu no masu komunikācijas veidiem, kas nodod dažāda veida mārketinga informāciju, kuras mērķis ir panākt savstarpēju izpratni starp pārdevējiem un potenciālo patērētāju. Ņemot vērā reklāmas ekonomisko lomu, reklāmu var raksturot kā informācijas avotu, kas palielina patērētāju jūtīgumu pret cenu un veicina konkurenci.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1237914
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register