Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:898190
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.nodaļa.  Reklāmas kampaņas stratēģiskais plāns    1
1.1.  Situācijas analīze    1
1.1.1.  Preču un kompānijas pētījums    1
1.1.2.  Mērķauditorija    1
1.1.3.  Reklāmas vēstījums    1
1.1.4.  Reklāmas nesēju funkcijas    2
1.1.5.  SWOT analīze    2
1.2.  Reklāmas kampaņas koncepcijas izstrāde    3
1.2.1.  Attiecības ar IMK jeb Integrēto mārketinga komunikāciju    3
1.2.2.  Mediju plāns    3
2.2.3.  Reklāmas kampaņas forma un fāzes    3
2.nodaļa.  Reklāmas budžeta plāns    4
Extract

Mērķauditorija, kas tika izvēlēta izvērtējot demogrāfisko un psiholoģisko patērētāja portretu, koncentrējas urbanizētā vidē, tādēļ efektīvākie informācijas līdzekļi, kas visvieglāk pieejami pilsētu iedzīvotājiem, ir reklāmu stabi un izkārtnes pilsētu ielās.

2.2.3. Reklāmas kampaņas forma un fāzes

Tiek izmantots „ķircinošā” reklāmas kampaņas veids nepārtrauktajā formā.
1.fāze.
Šī fāze norisinās divas nedēļas, kurās tirgus tiek sagatavots jaunai precei. Tā kā tiek izmantots „ķircinošais reklāmas kampaņas veids, sākotnējais sludinājums, kas tiek izmantots pirmajā fāzē, sniedz ar produktu nesaistītu informāciju, kas piesaista patērētāja uzmanību un interesi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register