Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:548457
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Klasifikacja pēc mērķauditorijas sastāva    4
2.  Klasifikacja pēc mērķa iedarbības    5
3.  Klasifikacja pēc izplatīšanas teritorijas    6
4.  Klasifikacja pēc izplatīšanas veida    7
5.  Klasifikacja pēc izpildes veida    8
6.  Klasifikacja pēc iedarbības metodes    9
7.  Klasifikacja pēc saskarsmes (uzsaukuma) veida    10
8.  Klasifikacja pēc apmaksas veida    11
9.  Izmantotās literatūras saraksts    12
Extract

Mērķauditorija vairāk tiek asociēta ar tirgus segmentu, kurā reklāma būs visnoderīgākā un efektīvākā.
• Segmentēšana – tirgus sadalīšana pircēju grupās, kurām ir atšķirīgas vajadzības, uzvedība tirgū un no kurām katra var atšķirīgi reaģēt uz dažādiem mārketinga pasākumiem.
• Tirgus segments – pircēju grupa ar līdzīgām vajadzībām, vēlmēm un motivējumu iepirkties konkrētajā vietā, noteiktajā laikā un par noteiktu cenu.
• Mērķa tirgus noteikšana – viena vai dažu izraudzīto segmentu vērtēšana un atlase, lai veiktu noteiktus mārketinga pasākumus.
• Pozicionēšana (pozīciju nostiprināšana) – precei vēlamas un no citām precēm atšķirīgas vietas nodrošināšana tirgū un patērētāju uztverē.
Segmentēšanas pamatā:
• Visi pircēji nav vienādi;
• Cilvēkus, kam raksturīga līdzīga uzvedība, dzīves pieredze, vērtības un vajadzības, iespējams iedalīt apakšgrupās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register