Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:457992
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Reklāmas attīstības vēsture    4
  Reklāmas iedarbības principi    11
  Anketas analīze    13
  Noslēgums    17
  Literatūras saraksts    18
Extract

Noslēgums
Izstrādājot referātu par tēmu „Reklāmas loma mūsdienās”, tika apskatīta teorētiskā bāze, kuru apskatot varēja iegūt daudz noderīgu informāciju par reklāmas attīstības vēsturi un tās darbības principiem.
Darba pētnieciskajā daļā, tika izveidota anketa un analizēta sabiedrības attieksme pret reklāmu ievietošanu masu medijos. Tika izdarīti šādi secinājumi:
• Lai arī lielai daļai respondentu reklāma traucē uztvert mediju saturu, aptaujāto lielākā daļa tomēr uzskata, ka reklāmu ir nepieciešams izvietot masu medijos, ko varētu skaidrot ar to, ka reklāmas masu medijos parādās ļoti bieži, pat pārāk bieži, kas fiziski traucē uztvert saturu, tādēļ arī rodas šī negatīvā attieksme pret tām. Labs risinājums būtu ļoti vienkāršs, kā piemēru ņemsim televīziju, proti, gluži vienkārši ievērot reklāmas likumā paredzētās normas par pieļaujamo atvēlēto laiku vienā stundā, ko drīkst aizpildīt ar reklāmām.
• Visvairāk reklāma traucē tieši vīriešu kārtas pārstāvjiem. Tas varētu būt skaidrojams, ka sievietes šo reklāmu laiku mēģina izmantot kaut kā citādāk, kaut vai uzvārot tēju u.tml., toties vīrieši vienkārši sēž un gaida, kad reklāmas pauze beigsies.
• Attieksme pret politiskajām reklāmām bija salīdzinoši līdzīga, proti, gan puse vīriešu, gan puse aptaujāto sieviešu pret šāda veida reklāmām attiecas negatīvi. Šis fakts varētu būt skaidrojams ar to, ka pirmsvēlēšanu kampaņās ietilpst un lielu daļu aizņem pārraidītās politiskās reklāmas, kas nereti ir ļoti garas, pārāk slavinošas un pārsološas. Tā kā mūsdienu cilvēks ir zaudējis ticību, tad viņam šāda veida reklāmas nepatīk.
Darba mērķis ir sasniegts, uzdevumi izpildīti un hipotēze apstiprināta.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1118378
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register