Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459300
 
Evaluation:
Published: 15.03.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība un elementi    4
1.1.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    4
1.2.  Reklāmas veidi un līdzekļi    7
1.3.  Reklāmas ētika    11
2.  Reklāmas tirgus Latvijā    12
2.1.  Reklāmas tirgus analīze    12
2.2.  Patērētāju attieksme pret reklāmu    12
3.  Tūrisma nozare un reklāma    15
3.1.  Tūrisma nozīme ekonomikā    15
3.2.  Tūrisma produkta attīstības tendences pasaulē    16
3.3.  Tūrisma tirgus attīstība Latvijā    17
3.4.  Latvijas tūrisma attīstības galvenie statistikas rādītāji    19
4.  Aktīvā tūrisma virzība tirgū    21
4.1.  Aktīvā tūrisma īpatnības    21
4.2.  Tūrisma produkta reklāma    22
4.3.  Aktīvā tūrisma reklāmas veida izvēle    23
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Extract

Tirgus attiecību pamatā atrodas attiecības starp pircējiem un pārdevējiem, kuras ir vērstas uz viņu interešu apmierināšanu. Pārdevējs tiecas pārdot savu piedāvājumu, produkciju vai pakalpojumu, bet pircējs tiecas apmierināt savu pieprasījumu, tas ir, iegādāties viņam nepieciešamo preci vai pakalpojumu. Lai uzņēmums panāktu, ka pircējs izvēlētos tieši viņa piedāvāto pakalpojumu, uzņēmumam ir jāinformē potenciālais klients un jāiepazīstina tas ar savu pakalpojumu. Šī mērķa īstenošanai uzņēmumam palīdz viena no mārketinga sastāvdaļām – reklāma.
Tūrisms kā viena no pasaulē visstraujāk augošajām ekonomikas nozarēm ir būtiska arī Latvijas turpmākajai attīstībai un tieši aktīvais tūrisms ir viena no peļņu nesošām nozarēm, kuru attīstot, uzlabosies ekonomiskā situācija.
Kursa darba mērķis ir izpētīt reklāmas nozīmi, attīstību un īpatnības aktīvajā tūrismā.
Lai sasniegtu šo mērķi, autors ir izvirzījis sekojošus uzdevumus:
1.Izpētīt reklāmas būtību, veidus, mērķus, uzdevumus un ētiku;
2.Analizēt reklāmas tirgu Latvijā, patērētāju attieksmi pret reklāmu, kā arī reklāmas tirgus attīstības tendences perspektīvā;
3.Raksturot tūrisma nozari un aktīvā tūrisma tirgu Latvijā;
4.Apskatīt reklāmas nozīmi un īpatnības attiecībā uz aktīvo tūrismu;
5.Izdarīt secinājumus un priekšlikumus par reklāmas nozīmi aktīvajā tūrismā .
Darbā izmantotie pētījuma avoti: ziņojumi par Latvijas tautsaimniecības attīstību, zinātniskā literatūra par reklāmu, analītiskie apraksti un pārskati, bukleti, kā arī dažādas publikācijas. Autors darba veikšanai izmanto analītiskās un statistiskās metodes.
Reklāma ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai uzņēmējorganizācijas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību. Valstīs, kur ir attīstīts tirgus, reklāmai tērē aizvien lielākus līdzekļus.
Reklāma atšķiras ar izmantoto informācijas līdzekļu veidu, ar objektu, atkarībā no tā, ko reklamē, ar funkcijām, respektīvi ar reklāmas mērķi.
Tās daudzveidība atspoguļo tirgus attiecību un sarežģītību pasaules saimniecībā, tirgus piesātinātības augsto pakāpi, un tā ir spēcīgs pircēju uzvedības ietekmēšanas faktors. Reklāmas attīstība ir atkarīga no vairākiem apstākļiem, starp kuriem pirmajā vietā minami ekonomiskie, tehnoloģiskie, tiesiskie un tirgus jeb patēriņa apstākļi.
Ekonomiskie apstākļi (faktori) darbojas dažādi. Tā, piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas preču īpašības kā ekonomiskumu, efektivitāti patēriņā. Turpretī ekonomikas augšupejas posmā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei u.tml. No tehnoloģiskajiem apstākļiem ir atkarīgas reklamēšanas iespējas. Tiem uzlabojoties, rodas jauni reklāmas veidi un paņēmieni. Savulaik lielu ietekmi uz reklāmas formu un veidu dažādību atstāja televizoru, krāsu televizoru, kabeļu televīzijas, videomagnetofonu un datoru tehnika. Tiesiskie apstākļi var veicināt vai ierobežot reklāmas attīstību, kā piemēram, alkohola vai tabakas izstrādājumu reklamēšana. [4,152]
Tirgus apstākļi plašākā nozīmē iekļauj sevī situāciju tirgū: konkurenci, pircēju uzvedību, viņu dzīvesveidu utt. Tā, piemēram, ja kāda tirgus segmenta patērētāji (jaunatne, strādnieki,) skatās televīzijā noteiktas programmas un noteiktā laikā, tad reklāma ir jāpieskaņo šiem apstākļiem. [4,152]
Reklāmas uzdevums ir veicināt preces vai pakalpojuma popularitāti, kā arī nostiprināt uzticību piedāvātajai precei vai pakalpojumam. Nodrošināt preces pieprasījumu no preču izplatītājiem un pārdevējiem (tirgotājiem). Cīnīties ar konkurentu precēm vai pakalpojumiem, pārvērst to par patstāvīgi pieprasītu preci, kā arī nodrošināt apgrozījuma palielināšanos.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register