Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:946117
 
Evaluation:
Published: 04.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Extract

Šajā darbā autore pēta tūrismu Jūrmalas pilsētā un uzņēmumu, kas saviem klientiem piedāvā izklaides iespējas ūdens atrakciju parkā „Līvu akvaparks”, kā arī apskata tūrisma mārketinga raksturīgās iezīmes.
Cilvēku nepieciešamība izklaidēties ir tikpat sena, kā vēsture. Mūsdienās, tāpat kā daudzas citas sfēras, arī izklaide ir kļuvusi sarežģīts ar izvēli starp daudzām iespējām saistīts process. Tāpēc, lai piesaistītu cilvēku uzmanību vadītājiem ir jāveic rūpīga mārketinga plānošana, kas veicinātu uzņēmuma vai pilsētas konkurētspēju piesātinātajā un pārblīvētajā izklaides un tūrisma industrijā kopumā.
Diplomdarba mērķis ir pētīt un analizēt Jūrmalas pilsētas tūrisma attīstību un SIA "Akvaparks" vietu tajā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi darba galvenie uzdevumi ir:
Aplūkot tūrisma mārketinga teorētiskos aspektus;
Raksturot Jūrmalas pilsētas tūrisma attīstību;
Raksturot un izvērtēt pētāmā uzņēmuma mārketinga darbības;
Sniegt priekšlikumus tūrisma veicināšanai un pētāmā uzņēmuma darbības pilnveidošanai.
Darbā autore veic uzņēmuma SVID analīzi, apzinot uzņēmuma iespējas un draudus, spēku un vājumu, lai nobeigumā varētu sniegt priekšlikumus mārketinga darbības uzlabojumiem, kā arī pēta mārketinga kompleksu, lai secinātu vai uzņēmumā efektīvi tiek realizēti biznesa, mārketinga, zīmola un citi izvirzītie mērķi.
Darbā tiek apskatīta Jūrmalas pilsētas attīstības tendences, analizētas kļūdas un panākumi tūrisma attīstības veicināšanā.
Kopumā autore secina, ka pētāmajam uzņēmumam ir maz un nenozīmīgi tiešie konkurenti, kaut gan pati izklaides nozare ir ļoti piesātināta un nozarē kopumā valda spēcīga konkurence. Un tomēr pētāmais uzņēmums veiksmīgi plāno savas mārketinga darbības piesaistot klientus ne tikai no Latvijas, bet arī no ārvalstīm piedāvājot akvaparku, pasniedzot sevi kā unikālu un oriģinālu izklaides vietu Baltijā, Skandināvijā un Austrumeiropā, kas nenoliedzami veicina arī tūrisma attīstību Jūrmalā kopumā.
Veicot pētījumus autore izmanto specializēto teorētisko literatūru, interneta portālā www.alberts.lv , www.akvaparks.lv un www.tava.gov.lv pieejamo informāciju, kā arī SIA „Akvaparks” un Jūrmalas pilsētas tūrisma informācijas centra nepublicētos materiālus un personīgos pētījumus un novērojumus, kā arī intervijas ar pētāmā uzņēmuma vadību un Jūrmalas pilsētas informācijas centra darbiniekiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register