Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817008
 
Evaluation:
Published: 28.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Reklāma, tās nozīme un iedalījums    4
2.  Apakšproblēmu izvirzīšana un definēšana    6
3.  Projekta mērķa definēšana    9
4.  Projekta mērķa sasniegšanas stratēģijas (alternatīvu) izvirzīšana    10
5.  Alternatīvu realizācijas rezultātā izveidotās lietas  koncentrēts apraksts    11
6.  Alternatīvu izvērtēšana un divu labāko atlases pamatojums    15
7.  Alternatīvu dzīves cikla noteikšana (aptuvenais projekta sākums un beigas)    16
  Secinājumi    17
  Pielikumi    18
  Izmantotās literatūra    22
Extract

Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, firmām vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tās nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām. Pēc kāda amerikāņu zinātnieka trāpīga izteiciena, vadīt biznesu nozīmē vadīt tā nākotni, bet vadīt nākotni – nozīmē vadīt informāciju. [ 5. 21]
Stimulējošs mārketings saistīts ar pieprasījumu trūkumu, proti,
ar tādu stāvokli, kad potenciālais tirgus neparāda ( vai gandrīz neparāda ) interesi par konkrēto piedāvājumu. Šādai situācijai var būt trīs cēloņi: (1) kādas preces tiek uzskatītas par vērtību pilnīgi zaudējušām, piemēram, nemodernas lietas, pustukša pudeles, vecas stieples utt.; (2) preces gan tiek uzskatītas par vērtību, taču ne jau konkrētajā tirgū, piemēram, ragavas, ziemas apģērbs tur, kur nemēdz būt ziema, vai laivas, makšķeres apvidū, kur nav ūdenstilpņu; (3) tirgus nav sagatavots jauno preču lietošanai. To konstatējuši, varam risināt pieprasījuma stimulēšanas uzdevumus. Pirmais virziens ir pārdodamās preces vai pakalpojuma tuvināšana patērētājam un ( ar šāda kontakta starpniecību ) viņa vajadzību rosināšana. Otrs virziens ietver centienus labāk nekā līdz šim izvietot preces dažādos tirgos. Trešais virziens ir informācijas izplatīšana par preci. [ 4.12 ]
Reklāmā tiek ietverta komunikāciju forma, kas cenšas preču kvalitāti un idejas pārvērst vajadzību un pieprasījumu valodā.

Reklāmas pamatfunkcijas.
Ekonomiskā (aptver tirgus lielāko daļu)
Sociālā ( ietver sabiedrības sociālās problēmas)
Ideoloģiskā pamatfunkcija

1.5 Vizuālo reklāmu iedala pēc:

sponsoru tipa ( piemēram, starpnieks, tirgotājs, privātpersona, sabiedriskās institūcijas),
mērķauditorijas tipa ( piemēram, biznesa sfērā, individuālajam patērētājam),
koncentrēšanās uz noteiktu mērķauditoriju ( piemēram, selektīvā, masu auditorijai),
reklāmas darbības teritorijas ( piemēram, lokāla mēroga reklāma, reģionālā reklāma, nacionālā reklāma, starptautiskā reklāma, globālā reklāma),
reklāmas komunikācijas priekšmeta ( piemēram, preču reklāma, prestižreklāma tēla veidošanai, idejas reklāma, personas reklāma, teritorijas reklāma),
stratēģiskā mērķa ( piemēram, reklāma, kas rada pieprasījumu, preču noietu, preces pozicionēšanas vietu).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1128728
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register