Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:633525
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība, veidi un mērķi    5
2.  Reklāmas izmaksu plānošana    9
3.  Reklāmas sludinājuma izstrādāšana    12
4.  Izšķiršanās par masu informācijas līdzekļu izmantošanu    15
4.1.  Reklāma presē    16
4.2.  Reklāma radio    16
4.3.  Reklāma televīzijā    17
4.4.  Reklāma suvenīros un dāvanās    19
4.5.  Reklāma prezentācijās, ballēs, izklaides pasākumos    21
4.6.  Reklāma poligrāfijā    23
4.7.  Netiešā reklāma    24
  Secinājumi    26
  Nobeigums    28
  Izmantoto avotu saraksts    30
  Pielikumi    31
Extract

Mūsdienās tikai nedaudzi uzņēmumi var strādāt bez reklāmas. Lielajās firmās, kur ir speciālisti un kur nodrošināts reklāmas aģentūru atbalsts, dažādas reklāmas funkcijas ir viegli sadalīt starp to izpildei piemērotiem darbiniekiem. Daudzi reklāmdevēji katru gadu tērē lielus līdzekļus un labprāt riskē ar lielām summām, lai ieviestu tirgū jaunas preces vai pakalpojumus.
Pretēji tam nelielai firmai ir jāgūst maksimāls labums no katra lata, ko tā atvēl popularitātes vairošanai. Attīstības sākuma posmā, kad profesionāļu pakalpojumus vēl nav iespējams izmantot līdzekļu trūkuma dēļ, īpašniekam pašam ir jāveic visas funkcijas, ko lielos uzņēmumos veic speciālisti. Viņam jābūt gan kontaktu uzturētājam, gan reklāmas līdzekļu izlietošanas plāna izstrādātājam, gan teksta autoram, gan mākslinieciskā noformējuma iepircējam.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Nianse A” ir dibināta 1998. gada 24. martā un atrodas Rūjienā, Skolas ielā 6. Tās dibinātāja un vienīgā īpašniece ir Anete More. Sabiedrība nodarbojas ar tādu skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu, kā solārijs, infrasarkanā sauna, frizieris, manikīrs, pedikīrs, želejnagu pieaudzēšana, uzacu korekcija un krāsošana, zīda skropstu pieaudzēšana un vaksācija. Uzņēmuma personāls sastāv no piecām darbiniecēm, tas ir, divas administratores, friziere un divas nagu kopšanas speciālistes.
Uzņēmumā pagaidām nav izstrādāta ilgtermiņa attīstības stratēģija, taču uzņēmuma galvenais attīstības mērķis ir veiksmīgi darboties savā nozarē, sniedzot klientiem kvalitatīvus skaistumkopšanas pakalpojumus, kā rezultātā gūt peļņu uzņēmuma turpmākai attīstībai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register