Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:399639
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kompānijas apraksts    3
2.  Produkta raksturojums    5
2.1.  Produkta veids un īss tā apraksts    5
2.2.  Produkta dzīves cikls    7
2.3.  Produkta diferenciācijas līmenis    9
2.4.  Produkta pozīcija tirgū    12
3.  Reklāmas mērķi    13
4.  Reklāmas radošā stratēģija    15
4.1.  Mērķa tirgus    15
4.2.  Reklāmas veids, mērķi un objekti    17
4.3.  Teksta stratēģija    19
5.  Reklāmas sludinājums    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
  Pielikums    26
Extract

Ievads
Mūsdienās reklāma ir visur: transportā, uz ielas, avīzēs, TV, radio... Reklāma palīdz cilvēkiem orientēties visdažādāko piedāvāto preču un pakalpojumu klāstā, reti kurš uzņēmējs šaubās, ka viņa uzņēmumam vajadzīga reklāma. Aktuāls ir jautājums – kādu paņēmienu no plašā reklāmas paņēmienu klāsta izvēlēties un cik par to maksāt.

Komunikācija ar patērētāju ietver firmas stilu, preces noformējumu, cenu, iepakojumu, pārdevēja apģērbu un pārdošanas veidu. Ja mārketinga kompleksā nebūs saskaņas, neizdosies pat vislabāk plānotā reklāmas kampaņa.

Kursa darba reklāmas radošā darba plāna izveidei nolēmu izmantot kādu no kosmētikas ražošanas uzņēmumiem. Mūsdienu cilvēki arvien vairāk uztraucas un rūpējas par savu veselību un ārējo izskatu. Ar katru dienu pieaug uzņēmumu skaits, kas ražo dažādus kosmētikas līdzekļus. Bieži vien patērētāji nesaprot, kuras firmas produktus labāk izvēlēties. Tāpēc, uzņēmumiem un ražotājiem ir svarīgi par preci radīt tādu iespaidu, kas būtu pārliecinošs un neliktu patērētājam šaubīties par produkta kvalitāti. Savukārt, lai radītu šo labo iespaidu, vispirms ir jārada labs un kvalitatīvs produkts.

Reklāmas plāns ir veids kā izplānot uzņēmuma darbību, lai tas darbotos ar panākumiem un lai vieglāk būtu kontrolēt tā vietu tirgū. Es izvēlējos veidot reklāmas plānu un veikt pašreizējās situācijas analīzi Latvijas A/S „Dzintars” ražotajai kosmētikas sērijai “HIT”. Izstrādājot reklāmas radošo plānu A/S „Dzintars” ražotajai kosmētikas sērijai “HIT”, uzstādīju sekojošus darba mērķus:

1. Izpētīt un aprakstīt A/S “Dzintars” kompāniju un tās produktus, to pozīciju tirgū, produktu dzīves ciklu u.t.t.
2. Izpētīt un aprakstīt A/S “Dzintars” ražotās kosmētikas sērijas “HIT” produktus, to pozīciju tirgū, produktu dzīves ciklu, diferenciācijas līmeni un mērķa tirgu.
3. Uzstādīt produkta reklāmas mērķus un izstrādāt to radošo stratēģiju, noteikt reklāmas veidu, mērķus un objektus

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1219340
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register