Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:774054
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kam, kad un kāpēc jārūpējas par klientu?    4
2.  Kādēļ klients nesaņem vajadzīgo uzmanību    6
3.  Nepieciešamā pārdevēja prasme saskarsmē ar pircējiem    8
3.1.  Tirgoties prasme    8
3.2.  Bezvārdu komunikācija saskarsmē ar pircēju    10
3.3.  Pārdošanas psiholoģija    11
4.  Veikala iekārtojuma elementi    14
4.1.  Telpas izvēle    14
4.2.  Tirdzniecības iekārtu izkārtojuma veidi    16
4.3.  Preču izvietojums tirdzniecības zālē    18
  Secinājumi    22
  Literatūra    23
Extract

Arvien pieaugošajā firmu, uzņēmumu, veikalu konkurences cīņā, kad bieži vien pārējie darbības rādītāji – preču izvēle, kvalitāte, cena u.c. – ir stipri satuvinājušies, pircēja labsajūta, pārliecība par labvēlīgu un pretimnākošu attieksmi, nepieciešamo palīdzību, ieinteresētību ir faktori, kas nodrošina biznesa izdzīvošanu, un šos faktorus veksmīgi var realizēt prasmīgs pārdevējs.
Klients - jebkura biznesa pirmā un galvenā prioritāte. Rūpes par klientu ir spēle, kurā vai nu zaudē vai iegūst visi tās dalībnieki, tādēļ šī darba mēķis ir izanalizēt, kas ir nepieciešams, lai iegūtu klientu lojalitāti. Tāpat arī tiks aplūkoti galvenie tirdzniecības telpu iekārtojuma elementi, kas arī ir ļoti nozīmīgi klientu piesaistes stratēģijas procesā.
Atbildot īsi uz šo jautājumu: visiem darbiniekiem visu laiku tāpēc, ka tas ir biznesa izdzīvošanas jautājums. Tomēr, lai padarītu šo atbildi pārliecinošāku, pakavēsimies pie katras jautājumu daļas sīkāk.
Kam ?
Iespējams, pirmajā brīdī šķiet, ka vistiešākajā veidā rūpes par klientu skar jebkuru biznesa “priekšējo personālu”, tas ir, to personālu, kurš ir tiešā saskarsmē ar klientu. Tomēr būtu aplami domāt, ka tas attiecas tikai uz šiem cilvēkiem. Runājot par tirgvedību vispār, zinām, ka tajā jābūt iesaistītam ikvienam uzņēmuma darbiniekam, un tieši tas pats sakāms arī par tirgzinības sastāvdaļu “rūpes par klientu”. Tās neietver sevī tikai laipnu izturēšanos pret klientiem: sekmīgā un perspektīvā biznesā klienta vajadzībām, interesēm un vēlmēm tiek pakārtoti visi biznesa lēmumi un darbības apkalpošana, kas savukārt nodrošina tālāku biznesa attīstību.
Kad ?
Rūpes par klientu nav lieta, pie kuras var ķerties, ja bizness rit veiksmīgi un parādījusies atelpas iespēja. Vēl jo mazāk ar to jāsāk nodarboties tikai tad, kad parādās pirmās trauksmes pazīmes. No paša biznesa darbības sākuma ir jāieplāno tā šīs darbības kā maksimālas komforta izjūtas radīšana savam pircējam, padarot preces iegādes procesu par patīkamu, satraucošu un rosinošu pieredzi. Jāatceras arī, ka šis process sākas bieži vien ilgi pirms pirkšanas lēmuma pieņemšanas un nenoslēdzas ar pirkuma lēmuma izdarīšanu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1175567
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register