-
Reklāmas projekta vizualizācija
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 5 | |
Annotation | 6 | |
Saturs | 7 | |
Ievads | 9 | |
Vīzija | 10 | |
Mērķauditorijas pazīmes un pamatojums | 11 | |
Izteiksmes pamatlīdzekļu apraksts un pamatojums | 12 | |
Analogu analīze | 13 | |
Logo | 14 | |
SIA „Anru motors” | 14 | |
SIA „AUTOLINE” | 15 | |
SIA „Auto motīvs” | 16 | |
Autoserviss „Oranž Garaž” | 17 | |
SIA „Ulbrokāda” | 18 | |
Atlaižu kuponi | 19 | |
SIA „ALTAS MOTORS” | 19 | |
SIA „Auto Plus” | 20 | |
SIA „FRANK” | 21 | |
SIA „RAISER” | 22 | |
SIA „Viktorija B” Meiju autoserviss | 23 | |
Baneris | 24 | |
Autoserviss „Oranž Garaž” | 24 | |
SIA „RAISER” | 25 | |
SIA „Travert Group” | 27 | |
SIA „Viktorija B” Meiju autoserviss | 28 | |
Analogu izpētes secinājumi | 29 | |
Identifikācijas stila standarti | 31 | |
Koncepcija | 31 | |
Tehniskais izpildījums | 31 | |
Identifikācijas stila elementi | 32 | |
Logo | 32 | |
Simbolika, semantika | 32 | |
Logo funkcijas | 32 | |
Logo izstrāde | 32 | |
Identifikācijas koloristika | 34 | |
Koloristiskais risinājums | 34 | |
Krāsu plānotā psiholoģiskā ietekme | 34 | |
Fontu veidi | 35 | |
Reprezentācijas elementi | 36 | |
Vizītkartes | 36 | |
Veidlapa | 36 | |
Aploksne | 36 | |
Zīmogs | 36 | |
Drukas un reklāmas produkcija | 37 | |
Atlaižu kupons | 37 | |
Koncepcija | 37 | |
Saturs | 38 | |
Modulārais tīkls un struktūra | 38 | |
Maketa sagatavošana drukai | 38 | |
Baneris | 39 | |
Koncepcija | 39 | |
Saturs | 40 | |
Gatavais baneris | 40 | |
Izmantotie avoti | 41 |
Koncepcija
TransFix Auto banera koncepcija ir definējama pēc trīs kritērijiem:
• pamanāms (Tiks panākts ar krāsu un kustību. Pārējā mājas lapa jau tā ir krāsaina un raiba, līdz ar to izmantoju monohromu krāsu gammu ar ciāna zilo akcentam.);
• viegli uztverams (Teksta lauku izvietojums un attēli. Minimāls teksts, viegli nolasāms, jo ir izsvērts svarīgākais. Attēlu tik pat kā nav, ja nu vienīgi fona attēls un grafiski izstrādāta karte, kas arī ir viegli uztverama un saprotama, sava vienkāršuma dēļ.);
• vienkāršs, bet kvalitatīvs un atmiņā paliekošs (Uzruna, autoservisa atrašanās vieta. Lai ir sajūta, ka lapas apmeklētājs tiek individuāli uzrunāts. Lai klientam paliek skaidrs ko baneris reklamē un lai, protams, šim cilvēkam rastos vēlme savu auto labot tieši TransFix Auto).
Saturs
Sākotnēji tika paredzēts, ka baneris ietvers informāciju par pakalpojumu klāstu, bet darba gaitā, izpētot visus faktorus, paliku pie četriem slaidiem, kas nomainās ar kustību.
Manuprāt, viens no veidiem kā piesaistīt uzmanību, ir uzdot jautājumu, ko šajā banerī arī izmantoju. Turpmāk izklāsts pa kadriem:
1. Tiek uzdots jautājums: „Kur salabot savu auto?”
2. Seko atbilde: „Brauc pie mums!” un ekrāna apakšējā daļā parādās josla, kas ietver informāciju ar adresi un telefona numuru. Šī josla saglabāsies līdz pēdējam kadram.
3. Teksts pazūd, „izpeld” uzņēmuma logo.
4. Izpeld karte ar autoservisa atrašanās vietu, tajā pašā laikā logo samazinās un ar kustību nonāk uz kartes atzīmētajā vietā.
Gatavais baneris
Gatavais „TransFix Auto” baneris ir apskatāms mājas lapā jelgavnieki.lv, pievienotajā CD šim kursa darbam, kā arī banera kadrējums ir ietverts pielikumā.
…
Kursa darba nosaukums ir SIA „TransFix Auto” reklāmas projekta vizualizācija. Šī darba ietvaros tika izstrādāts uzņēmuma identifikācijas stila standarti, kā arī autoservisa atlaižu kuponi jeb flaijeri un baneris (paredzēts ievietošanai kādā no interneta vietnēm, šajā konkrētajā gadījumā – jelgavniekiem.lv). Darba mērķis ir izveidot reklāmas projekta vizualizāciju SIA „TransFix Auto” autoservisam, kas ietver – identifikācijas stila izstrādi (logotips, vizītkarte, veidlapa, aploksne un zīmogs), atlaižu kuponu un reklāmas banera (ievietošanai internetā) izveidi. Teorētiskajā daļā ir noskaidrota mērķauditorija, veikta analogu analīze, kā arī aprakstīti identifikācijas stila standarti (koncepcija un tehniskais izpildījums) un elementi kā logo, tā funkcijas un izstrāde, identifikācijas koloristika, fontu veidi, reprezentācijas elementi (vizītkartes, veidlapa, aploksne un zīmogs), drukas un reklāmas produkcija kā atlaižu kuponi un baneris, tā koncepcija un saturs. Rezultātā uzņēmumam atbilstošs, ērti pielietojams, interesants, bet tajā pašā laikā grafiski tīrs un lakonisks vizuālais noformējums, kas turpmāk veicinās atpazīstamību un līdz ar to arī autoservisa uzņēmējdarbību.
Pielikuma nav.
- Reklāmas izpēte
- Reklāmas projekta vizualizācija
- Uzņēmuma reklāmas politikas veidošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas izpēte
Research Papers for university45
-
Uzņēmuma reklāmas politikas veidošana
Research Papers for university46
-
Reklāmas ētika un psiholoģija
Research Papers for university26
Evaluated! -
Reklāmas plānošana
Research Papers for university30
-
Latvijas reklāmas un reklāmas tirgus attīstība
Research Papers for university45