Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:292931
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    5
  Annotation    6
  Saturs    7
  Ievads    9
  Vīzija    10
  Mērķauditorijas pazīmes un pamatojums    11
  Izteiksmes pamatlīdzekļu apraksts un pamatojums    12
  Analogu analīze    13
  Logo    14
  SIA „Anru motors”    14
  SIA „AUTOLINE”    15
  SIA „Auto motīvs”    16
  Autoserviss „Oranž Garaž”    17
  SIA „Ulbrokāda”    18
  Atlaižu kuponi    19
  SIA „ALTAS MOTORS”    19
  SIA „Auto Plus”    20
  SIA „FRANK”    21
  SIA „RAISER”    22
  SIA „Viktorija B” Meiju autoserviss    23
  Baneris    24
  Autoserviss „Oranž Garaž”    24
  SIA „RAISER”    25
  SIA „Travert Group”    27
  SIA „Viktorija B” Meiju autoserviss    28
  Analogu izpētes secinājumi    29
  Identifikācijas stila standarti    31
  Koncepcija    31
  Tehniskais izpildījums    31
  Identifikācijas stila elementi    32
  Logo    32
  Simbolika, semantika    32
  Logo funkcijas    32
  Logo izstrāde    32
  Identifikācijas koloristika    34
  Koloristiskais risinājums    34
  Krāsu plānotā psiholoģiskā ietekme    34
  Fontu veidi    35
  Reprezentācijas elementi    36
  Vizītkartes    36
  Veidlapa    36
  Aploksne    36
  Zīmogs    36
  Drukas un reklāmas produkcija    37
  Atlaižu kupons    37
  Koncepcija    37
  Saturs    38
  Modulārais tīkls un struktūra    38
  Maketa sagatavošana drukai    38
  Baneris    39
  Koncepcija    39
  Saturs    40
  Gatavais baneris    40
  Izmantotie avoti    41
Extract

Koncepcija
TransFix Auto banera koncepcija ir definējama pēc trīs kritērijiem:
• pamanāms (Tiks panākts ar krāsu un kustību. Pārējā mājas lapa jau tā ir krāsaina un raiba, līdz ar to izmantoju monohromu krāsu gammu ar ciāna zilo akcentam.);
• viegli uztverams (Teksta lauku izvietojums un attēli. Minimāls teksts, viegli nolasāms, jo ir izsvērts svarīgākais. Attēlu tik pat kā nav, ja nu vienīgi fona attēls un grafiski izstrādāta karte, kas arī ir viegli uztverama un saprotama, sava vienkāršuma dēļ.);
• vienkāršs, bet kvalitatīvs un atmiņā paliekošs (Uzruna, autoservisa atrašanās vieta. Lai ir sajūta, ka lapas apmeklētājs tiek individuāli uzrunāts. Lai klientam paliek skaidrs ko baneris reklamē un lai, protams, šim cilvēkam rastos vēlme savu auto labot tieši TransFix Auto).
Saturs
Sākotnēji tika paredzēts, ka baneris ietvers informāciju par pakalpojumu klāstu, bet darba gaitā, izpētot visus faktorus, paliku pie četriem slaidiem, kas nomainās ar kustību.
Manuprāt, viens no veidiem kā piesaistīt uzmanību, ir uzdot jautājumu, ko šajā banerī arī izmantoju. Turpmāk izklāsts pa kadriem:
1. Tiek uzdots jautājums: „Kur salabot savu auto?”
2. Seko atbilde: „Brauc pie mums!” un ekrāna apakšējā daļā parādās josla, kas ietver informāciju ar adresi un telefona numuru. Šī josla saglabāsies līdz pēdējam kadram.
3. Teksts pazūd, „izpeld” uzņēmuma logo.
4. Izpeld karte ar autoservisa atrašanās vietu, tajā pašā laikā logo samazinās un ar kustību nonāk uz kartes atzīmētajā vietā.

Gatavais baneris
Gatavais „TransFix Auto” baneris ir apskatāms mājas lapā jelgavnieki.lv, pievienotajā CD šim kursa darbam, kā arī banera kadrējums ir ietverts pielikumā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register