-
Reklāmas psiholoģija
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | REKLĀMAS PSIHOLOĢIJAS PAMATJĒDZIENI UN DARBĪBAS PAMATPRINCIPI | 4 |
1.1. | Atklātas iedarbības būtība | 5 |
1.2. | Slēptās iedarbības būtība | 6 |
1.3. | Slēptās iedarbības universālā shēma | 7 |
1.4. | Reklāmas iedarbības mehānisms (AIDA) | 9 |
1.5. | Pamatnosacījumi veiksmīgai reklāmai | 10 |
2. | PSIHISKIE PROCESI REKLĀMĀ | 11 |
2.1. | Sajūtas | 11 |
2.2. | Uztvere | 12 |
2.3. | Uzmanība | 16 |
2.4. | Domāšana | 16 |
2.5. | Atmiņa | 17 |
2.6. | Emocijas | 18 |
2.7. | Motivācija | 20 |
2.8. | Priekšstati par produktu | 20 |
2.9. | Patērētāja lēmuma pieņemšana | 21 |
3. | Secinājumi | 23 |
4. | Izmantotie avoti | 24 |
Reklāma ir mūsdienu dzīves neatņemama sastāvdaļa, kuru varētu nosaukt par mūsu laikmeta spoguli, kas atspoguļo esošas sabiedrības kultūru, tieksmes, stereotipus un arī piedalās to veidošanā. Reklāma ir visur un izvairīties no tās izpausmēm ir gandrīz neiespējami. Ja kāds apgalvo, ka reklāma viņu nekādi neskar, tad visticamāk, viņš pats tajā brīdī nodarbojas ar pašreklāmu...
Neskatoties uz to, ka reklāma ir tik plaši izplatīta un visiem labi zināma parādība, reti kad aizdomājamies par to, ka patiesībā tā darbojas. Līdz ar to šī referāta mērķis ir izpētīt un apkopot informāciju par reklāmas psiholoģijas pamatprincipiem, noskaidrojot galvenos faktorus, kas ietekmē patērētāja izvēli, un apskatot psihiskos procesus, uz kuriem iedarbojas reklāmas vēstījums.
Meklējot informāciju šīm darbam tika konstatēts, ka literatūras latviešu valodā, kas būtu veltīta reklāmas psiholoģijas tēmai, ir samērā maz. Līdz ar to referāta veidošanā tika izmantoti arī vairāki interneta resursi, galvenokārt krievu valodā.
Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā tika aprakstīti reklāmas psiholoģijas pamatjēdzieni un darbības pamatprincipi un shēmas, pēc kurām vadās reklāmas speciālisti, veidojot reklāmas.
Otrajā daļā ir atsevišķi apskatīti vairāki psihiskie procesi, kuri tiek iedarbināti reklāmas uztveres laikā un kuri tieši ietekmē lēmuma pieņemšanu par pakalpojuma vai preces iegādi. Ir minēti piemēri un galvenie noteikumi, uz kuriem balstās reklāmas veidotāji, lai ietekmētu patērētāju.…
Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā tika aprakstīti reklāmas psiholoģijas pamatjēdzieni un darbības pamatprincipi un shēmas, pēc kurām vadās reklāmas speciālisti, veidojot reklāmas. Otrajā daļā ir atsevišķi apskatīti vairāki psihiskie procesi, kuri tiek iedarbināti reklāmas uztveres laikā un kuri tieši ietekmē lēmuma pieņemšanu par pakalpojuma vai preces iegādi. Ir minēti piemēri un galvenie noteikumi, uz kuriem balstās reklāmas veidotāji, lai ietekmētu patērētāju.
- Psiholoģija
- Reklāmas psiholoģija
- Reklāmas psiholoģija televīzijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas kontentanalīze Latvijas presē
Research Papers for secondary school6
-
Sociālā psiholoģija un likumdošana
Research Papers for secondary school10
-
Reklāmas attīstības sākumi
Research Papers for secondary school7
Evaluated! -
Hiperaktīvo un retardēto bērnu psiholoģija
Research Papers for secondary school2
-
Reklāmas nozīme mārketingā
Research Papers for secondary school36