Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:710508
 
Evaluation:
Published: 27.12.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Reklāmas jēdziens   
1.1.  Reklāmas funkcijas un mērķi   
1.2.  Reklāmas veidi   
1.3.  Mēdiju izvēle   
2.  Reklāmas ietekmes psiholoģija   
2.1.  Uzmanība   
2.2.  Uztvere   
2.3.  Atmiņa   
2.4.  Motivācija   
3.  Televīzijas reklāmas specifika   
3.1.  Televīzijas reklāmas ietekme   
3.1.1.  Reklāmas sižets, darbības tēli   
3.1.2.  Forma, kādā tiek pasniegta reklāma   
3.1.2.1.  Krāsas, gaismas un simbolikas izmantošana reklāmā   
3.1.2.2.  Mūzikas izmantošana   
3.1.2.3.  Cilvēka rīcība reklāmās un tās atstātais iespaids uz skatītāju   
  Izmantotā literatūra   
Extract

Šodien reklāma ir visur, tā pavada mūs, ejot pa ielu, lasot presi, braucot sabiedriskajā transportā. Reklāma piedalās kā sociālajos, tā arī ekonomiskajos un politiskajos procesos un veicina to attīstību. Nereti reklāmu uzskata par “piekto varu”: ja pirmā ir lēmējvara, otrā – izpildvara, trešā – tiesu vara, ceturtā vara – mēdiji, prese, tad, attiecīgi, savas ietekmes ziņā piekto vietu varētu ieņemt reklāma. To, ka reklāma ir ietekme, neviens vairs īpaši neatstrīd. Jautājums ir saistīts ar to, cik liela ir katras konkrētās reklāmas ietekme uz tās izvēlēto mērķauditoriju. Reklāma ir pasākumu kopums, tā ir bezpersoniska saskarsmes forma, ko realizē, izmantojot masu saziņas līdzekļus. Reklāmas galvenais mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju. Laba reklāma rada cilvēkā pārliecību, ka tieši reklamētā prece viņam visvairāk trūkst. Ja vēlmi nav iespējams apmierināt tūlīt, psiholoģiski pareizi ievirzīta reklāma dod motivāciju to īstenot vēlāk, kad ir nepieciešamie līdzekļi. Reklāma ir ļoti dārga, tādēļ jāatrod pareiza reklamēšanas vieta. Reklāmas līdzekļi ir ļoti daudzveidīgi, un to skaits patstāvīgi mainās. Nav iespējams detalizēti apskatīt visus reklāmas līdzekļus un tajās esošos psiholoģiskos aspektus, tādēļ izvēlējos, manuprāt, pieejamāko un redzamāko reklāmu – televīzijas reklāmu. . Cik dažādas ir TV reklāmas. Tās spēj piesaistīt mūsu uzmanību gan ar pirmajiem skaņu ritmiem, gan pārliecināt par kādu vienkāršu preci! Piemēram, košļājamo gumiju, šokolādi, veļas pulveri u.c. Bieži gadās, ka tāpat vien, reklāmas iespaidā, prece tiek nopirkta un izmēģināta. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register