Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
0,66 (11%)
Discounted price*:
5,33
Purchase
Add to Wish List
ID number:702930
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORITISKA DAĻA    4
1.1.  Kas ir reklāma, teorija, apraksti    4
1.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    5
1.3.  Vizuālās reklāmas izmantošana    6
2.  TEORITISKA DAĻA    7
2.1.  Reklāmas ilustrēšana    7
2.2.  Ilustrācijas saturs    9
2.3.  Reklāmas teksts    11
2.4.  Krāsa    13
2.5.  Krāsas ietekmē uz cilvēku    14
2.6.  Slavenības reklāmā    15
  Secinājumi    16
  APTAUJAS REZULTĀTI    17
  LITERATŪRAS SARAKSTS    18
  PIELIKUMI    18
Extract

Katru dienu katrs no mums sastopas ar reklāmu –dažādos masu mēdijos, ārā uz ielas, transportā, tirdzniecības vietās, internetā, kā arī saņemot to pa pastu. Mēs esam pieraduši, ka reklāma eksistē, bet tomēr mēs pārāk maz zinām par to ietekmi uz mums, to īpašībām un raksturojumiem.
Šajā zinātniski pētnieciskā darbā es pievērsos vizuālai reklāmai, kurai, pēc manam domām, ir liela iedarbība uz potenciāliem patērētājiem. Es uzskatu, ka tas viss ir palicis ļoti aktuāls un nozīmīgs no brīža, kad bija izveidota pirmā reklāma līdz mūsdienām, jo mēs esam ietekmējami ar reklāmu, saņemam jaunu informāciju, kā arī tā veido mūsu izpratnē dzīves un cilvēka ideāla piemērus.
Mana darba hipotēze - vizuālajai reklāmai ir spējas ietekmēt uz cilvēka rīcībām un viedokli, lietojot ilustrācijas, teksta, krāsas un personu noteiktas īpašības.
Darba gaitā mans mērķis ir aplūkot faktorus, ar ko reklāma spēj ietekmēt patērētājus, kā arī aplūkot dažādu reklāmas izmantošanu.
Darba uzdevumi ir :
Izpētīt teorētisko un praktisko literatūru par vizuālo reklāmu;
Aprakstīt reklāmas īpašības, funkcijas, ietekmi;
Iepazīties ar reklāmas sastāvdaļām un apstrādāt informāciju;
Aptaujāt darbaspējīgus cilvēkus par reklāmas ietekmi uz viņiem;
Izdarīt secinājumus.

Izstrādāšanas metodes ir :
Literatūras avotu analīze, apkopošana un salīdzināšana
Intervija

Darba uzbūve sastāv no 3 galvenām daļām :
1. teorētiskā daļa, kura iekļauj sevī informācijas par reklāmu raksturojumu, veidiem, efektivitāti, trūkumiem, mērķiem un uzdevumiem. Pilnība saprotot kas ir reklāma, es apskatīšu reklāmas ilustrēšanas funkcijas un saturu, teksta, krāsas un personu piedalīšanas reklāmā, kas sekmē patērētāju ietekmei. Šajā daļa es arī aplūkošu dažādu veidu reklāmas izmantošanas trūkumus un priekšrocības.
2. daļa ir secinājumi par reklāmas īpašībām un ietekmi uz cilvēkiem.
3.daļa ir anketu analizēšana
Pielikumi – darbaspējīgo cilvēku intervijas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,25 €
Work pack Nr. 1126084
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vizuālās reklāmas ietekme uz patērētāju”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/702930

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register