Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:250927
 
Evaluation:
Published: 30.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SIA „White Cat” apraksts    4
2.  „Ludoo” rotaļlietu raksturojums    5
3.  SIA „White Cat” mērķa tirgus    8
3.1.  „Ludoo” rotaļlietu patērētāju segmentācija    8
3.2.  Pircēju rīcība tirgū    9
4.  Reklāmas radošā stratēģija    10
4.1.  Reklāmas sludinajuma mērķi, funkcijas, veidi un objekti    10
4.2.  Reklāmas teksta stratēģija un taktika    12
5.  Reklāmas sludinājums    14
5.1.  Reklāmas sludinājums žurnālos    14
5.2.  Reklāma internetā    16
6.  Mediju plāns    19
6.1.  Mediju rādītāji    19
6.2.  Mediju grafiks    20
6.3.  Nepieciešamais budžets    21
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izpētot uzņemumu „White Cat” un tā piedāvāto produktu, izanalizējot mērķauditoriju un tās rīcību tirgū, var secināt, ka:
Uzņēmumam „White Cat” ir nepieciešama reklāma, jo līdz šim vienīgās veiktās mārketinga aktivitātes ir piedalīšanās izstādē „Ražots Latvijā 2010” martā un novembrī, piedalīšanās tirdziņos „Brīvdabas muzejā” un t/c „Domina”, mājas lapas izveide „Ludoo” rotaļlietām, profila izveide socialajos tīklos „www.draugiem.lv” un „www.facebook.com”;
SIA „White Cat” ražotās „Ludoo” rotaļlietas atrodas dzīves cikla ieviešanas posmā, jo tās pieejamas Rīgas veikalos sākot no 2010. gada sākuma un pārdošanas apjomi pamazām pieaug;
„Ludoo” rotaļļietas tiek pozicionētas kā ekoloģisks rotaļlietu zīmols no Latvijas un to diferencēšana notiek ar produkta un tēla palīdzību, uzsverot rotaļlietu dizainu, drošumu, kvalitāti, zīmolu, korporatīvo krāsu un rakstisko tekstu valodas stilu;
Skatoties no patērētāju viedokļa, galvenais „Ludoo” rotaļlietu raksturlielums ir forma jeb dažādie dzīvnieki, jo katrs cilvēks ir atšķirīgs un ar savu skatījumu uz dzīvi, savām interesēm un tai skitā arī uz patiku pēc dažādiem dzīvniekiem, tāpēc apmierina dažādas gaumes, kā arī, tiek dota iespēja veidot kolekcijas;
Uzņēmuma „White Cat” tažoto rotaļlietu mērķauditorija ir Rīgā vai tās apkārtnē dzīvojošie (gan sievietes, gan vīrieši), kam ir ģimene, augsti pastāvīgie ienākumi (no 250 Ls uz vienu cilvēku mēnesī), ģimenē pievērš uzmanību veselīgam dzīvesveidam un/vai atbalsta Latvijā ražotus produktus;
Pircībēju rīcība tirgū ir meklēšana, jo ir zems iesaistīšanās līmenis pirkšanas procesā, bet tirgū pastāv nozīmīgas atšķirības starp „Ludoo” un rūpnieciski ražotajām rotaļlietām;
Priekšlikumi, attiecībā uz reklāmas radošās stratēģijas un reklāmas sludinājuma izveidi SIA „White Cat” ražotajām „Ludoo” rotaļlietām:
Tā kā „Ludoo” rotaļlietas ir jauns produkts un atrodas dzīves cikla ieviešanas posmā, tad reklāmas sludinājumu mērķiem vajadzētu būt – informēšanai un pārliecināšanai, jo ir svarīgi radīt izpratni patērētāju acīs par „Ludoo” rotaļlietām, veicināt to atpazīstamību un palielināt apgrozījumu, lai uzņemums varētu gūt peļņu;
Lai reklāmas sludinājums būtu pēc iespējas veiksmīgāks, ziņas saturam ir jābūt uz abu smadzeņu pusložu darbību vērstai reklāmai, kas izmanto uz labo smadzeņu puslodi vērstos emocionāli piesātinātus vizuālos tēlus un uz kreiso smadzeņu puslodi vērsto racionālo pamattekstu;
Veiksmīgākais reklāmas sludinajuma virsraksts ir „Jaunums!” un apkašvirsraksts „Labākais draugs – Ludoo”, jo labi piesaista patērētāju uzmanību, jo cilvēkiem ir dabiska ziņkāre uzzināt visu jauno, kā arī, rotaļlietu nosaukuma izmantošana apakšvirsrakstā, veicina atpazīstamību;
Tā kā uzņēmuma „White Cat” razoto rotaļlietu „Ludoo” reklāma ir paredzēta patērētāju tirgum, tās pamattekstam ir jābūt vienkāršam, viegli saprotamam un precīzam, vislabāk ir izmantot tiešā izklāsta tekstu, kas paskaidro virsrakstu un apakšvirsrakstu;
„Ludoo” rotaļlietu reklāma tiek ievietota internetā bannera formatā, jo cilvēki aizvien ilgāku laiku pavada internetā, meklējot tur sev vajadzīgo informāciju, kā arī ar bannera palīdzību cilvēku plūsma tiek novadīta uz rotaļlietu „Ludoo” majas lapu, tāda veidā veicinot korporatīvās identitates atpazīstamību;
Reklāmas sludinājums tiek ievietots arī žurnālos, jo žurnālu lasītāju auditorija ir labi segmentēta, līdz ar to reklāma ir efektīva, tai ir ilgs mūžs un labi veido uzņemuma tēlu, jo reklāmas ir kvalitatīvas;
Izvēlētie mediji ir žurnāli „Mans Mazais”, „Šūpulītis” un interneta vietnes www.calis.lv, www.maminuklubs.lv, www.mammamuntetiem.lv, jo šie mediji vislabāk sasniedz uzņēmuma „White Cat” ražoto rotaļlietu „Ludoo” mērķauditoriju;
Uzņemumam „White Cat” nav brīvu finanšu resursu, lai varētu īstenot šāda veida reklāmas aktivitātes, tāpēc ir nepieciešama investoru piesaiste, kas vēlētos ieguldīt „Ludoo” rotaļlietu attīstībā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1313654
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register