Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:919178
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kompānijas apraksts    4
2.  Produkta raksturojums    6
2.1.  Produkcijas sortiments    6
2.2.  Produkta veids un galvenie raksturlielumi    7
2.3.  Produkta dzīves cikls    8
2.4.  Produkta pozīcija    9
3.  Reklāmas kampaņas mērķi    10
4.  Reklāmas radošā stratēģija    13
4.1.  Mērķa tirgus    13
4.2.  Reklāmas sludinājumu mērķi, funkcijas, veidi un objekti    15
4.3.  Reklāmas teksta stratēģija un taktika    16
5.  Reklāmas sludinājums    18
5.1.  Reklāmas sludinājums Nr.1    18
5.2.  Reklāmas sludinājums Nr.2    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
  Pielikumi    23
Extract

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. [4, 506.lpp.]
Ar reklāmu veido noteiktu sabiedrisko domu par precēm, tādēļ tā izraisa noteiktas vajadzības, t.i., tā izveido preču iegādei nepieciešamo psiholoģisko bāzi. Iedarbodamās uz cilvēka apziņu, reklāma veido preču pieprasījumu. Reklāma iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu un rada noteiktu reakciju. [7, 227.lpp.]
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu. Šī mērķa sasniegšanā liela nozīme ir reklāmai, jo, lai cik kvalitatīvs būtu produkts, bez reklāmas tas netiks atpazīts.
Kursa darba mērķis ir reklāmas radošā plāna izstrāde SIA „Mežs” produkcijai, kā arī reklāmas sludinājuma izstrāde. Lai sasniegtu šo mērķi galvenais uzdevums ir izstrādāt reklāmas radošo stratēģiju, kas sevī ietver mērķa tirgus, reklāmas sludinājuma mērķu, funkciju, veidu un objektu noteikšanu, kā arī reklāmas teksta stratēģijas un taktikas izstrādi.
Izpētot kompānijas mērķa auditoriju, kā arī citus produkta raksturojumus, tiks ņemti vērā dati par kompāniju no 2003. līdz 2005. gadam. Reklāmas sludinājums tiks izstrādāts reklamēšanai drukātā mēdijā - avīzē no 16. aprīļa līdz 10.jūnijam.

Pilns Sa­bied­rī­bas no­sau­kums ir: Sa­bied­rī­ba ar ie­ro­be­žo­tu at­bil­dī­bu „Mežs”. Tā juridiskā adrese ir Jēkabpils rajons. Organizatoriski tiesiskā forma uzņēmumam ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Kompānija tika dibināts 1999. ga­da 8. no­vem­brī. Tās di­bi­nā­tā­ji ir bijušie skolas biedri, kuri vēlēdamies būt neatkarīgi no citiem darba devējiem, uzsāka darbību biznesa jomā, kā rezultāta ir izveidojies konkurētspējīgs uzņēmums Jēkabpils tirgū.
Kompānijas dar­bī­bas mēr­ķis ir dot sa­vu ie­gul­dī­ju­mu Lat­vi­jas Re­pub­li­kas taut­saim­nie­cī­bas at­tīs­tī­bā, īs­te­not efek­tī­vu uz­ņē­mēj­dar­bī­bu, kā arī no­dro­ši­nāt di­bi­nā­tā­ju eko­no­mis­ko un so­ci­ālo va­ja­dzī­bu ap­mie­ri­nā­ša­nu, tādejādi gūstot peļņu. SI­A „Mežs” gal­ve­nais dar­bī­bas vir­ziens ir mež­saim­nie­cī­ba, kok­ma­te­ri­ālu sa­ga­ta­vo­ša­na un ar to sais­tī­tie pa­kal­po­ju­mi. Gal­ve­nie di­bi­nā­ša­nas un dar­bī­bas pa­mat­do­ku­men­ti ir sta­tū­ti, di­bi­nā­ša­nas lī­gums un di­bi­nā­ša­nas sa­pul­ces pro­to­kols.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register