-
Reklāmas satura novērtējums SIA "X"
Research Papers20 Economics, Marketing, Advertising, Business
| Nr. | Chapter | Page. |
| Ievads | 3 | |
| Teorētiskā daļa | 5 | |
| 1. | Kas ir reklāma | 6 |
| 2. | Reklāmas veidi | 7 |
| 3. | Reklāmas nesēji | 10 |
| 4. | Reklāmas psiholoģija | 11 |
| 4.1. | Reklāmas mērķi | 11 |
| 5. | Reklāmas efektivitāte | 12 |
| 5.1. | Reklāmas efektivitātes pētījumi | 12 |
| 5.2. | Efektīvi vēstījumi reklāmas ziņojumos | 14 |
| 6. | Reklāmas uztvere | 14 |
| 7. | Atmiņa | 15 |
| 8. | Motivācija | 16 |
| Pētnieciskā daļa | 17 | |
| 9. | Kāda reklāma uzņēmumam nepieciešama | 18 |
| 10. | TENACHEM reklāma | 19 |
| 10.1. | Informatīvā reklāma | 20 |
| 11. | Tiešā pārdošana un telemārketings | 23 |
| 12. | TENACHEM logotips | 24 |
| Secinājumi | 25 | |
| Priekšlikumi | 26 | |
| Izmantotā literatūra | 27 |
Uzdevumi:
1.uzzināt reklāmas efektīvākos paņēmienus.
2.iepazīties ar uzņēmuma reklāmas materiāliem un pasākumiem.
3.izanalizēt un novērtēt tos.
Kursa darba teorētiskajā daļā apskatīju, kas ir reklāma un reklāmas veidus kādos tā tiek iedalīta. Izvērtēju dažādu reklāmas nesēju trūkumus un priekšrocības. Apskatīju reklāmu no psiholoģiskās puses, jo reklāma patiesībā ir ļoti sarežģīts process ar kura palīdzību tiek piesaistīta patērētāju interese. Vēl apskatīju:
Reklāmas efektivitāti, kas nosaka labas reklāmas izveidošanas paņēmienus un dažādus knifiņus.
Reklāmas uztveri, kas nosaka principus kā cilvēks uztver pasauli sev apkārt, tajā skaitā reklāmu. Un uztveri ietekmējošus faktorus.
Atmiņu, kas atbild par reklāmas iegaumēšanu. Un vieglāk iegaumējamus reklāmas paņēmienus.
Motivāciju, kuru rada reklāma un veidus kā uzzināt ar kādiem paņēmieniem motivēt savus pircējus.
Pētnieciskajā daļā noteicu kāda reklāma SIA „TENACHEM” ir nepieciešama. Izveidoju tabulu par uzņēmuma reklāmas materiāliem un pasākumiem. Izanalizēju TENACHEM informatīvo reklāmu, kurā ietilpst bukleti, mājas lapa un izstādes. Izpētīju telemārketingu uzņēmuma. Un izvērtēju TENACHEM logotipu.…
Kļūstot par patērētāju sabiedrību, mums, bez šaubām, jāatzīst, ka arī reklāma nu jau ir mūsu ikdiena. Lai arī daudzi šo faktu noliegtu, apgalvojot, ka ir neietekmējami un nepakļaujas skaļajiem saukļiem un zibošajiem rullīšiem televīzijā, esmu pārliecināta, ka gandrīz ikviens no mums lieto tieši tos veļas pulverus un šampūnus, par kuriem uzticamas mājsaimnieces un skaisti, bagāti cilvēki stāsta ik dienas pirms un pēc ziņām, filmu pārtraukumos utt. Tātad reklāma mūsdienās ir visur tādēļ katram uzņēmuma jārada tāda reklāma, kas pievērstu sev uzmanību un paliktu atmiņā. Iedarbīga un spilgta reklāma rodas tad, ja ir rūpīgi pārdomāta plānošana. T
- Reklāmas izpēte
-
Reklāmas satura novērtējums SIA "X"
Research Papers20 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Reklāmas satura veidošana un izmaksu noteikšana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas izpēte
Research Papers for university45
-
Reklāmas satura veidošana un izmaksu noteikšana
Research Papers for university34
-
Reklāmas plāns maiznīcas "Ieva” Ziemassvētku produkcijas piedāvājumam - piparkūkas
Research Papers for university23
Evaluated! -
Reklāmas kampaņu organizēšana un plānošana
Research Papers for university14
-
Reklāmas veidošanas metodika
Research Papers for university9
Evaluated!

