Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:390982
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Anotācija
Pētniecības darbs „Reklāmas veidošanas metodika” ir izstrādāts ar mērķi pētīt un analizēt reklāmas veidošanas procesus. Darba uzdevums studēt un analizēt profesionālo literatūru par reklāmas veidošanu, uzrakstīt pētniecisko darbu. Tika izmantotas sekojošas pētnieciskās metodes: teorētiskā (literatūras analīze) un datu apstrāde.

Ievads
Iedarbīga un spilgta reklāma rodas tad, ja ir rūpīgi pārdomāta plānošana. Lai izveidotu tādu reklāmu, kas palielina pārdošanas apjomu un peļņu, vispirms ir jāizprot pirkuma veicināšanas motīvi un jāiemācās saprasties ar cilvēkiem – potenciālajiem pircējiem. Sava rīcība noteikti ir jāapdomā iepriekš, kamēr nav ieguldīta nauda masu saziņas līdzekļos, lai ar tādām pašām izmaksām varētu iegūt daudz lielāku peļņu. [7]
Svarīgi ir saprast, kā uzrakstīt efektīvu reklāmas tekstu, devīzi utt., vai galvenokārt jābalstās uz netiešo jeb slēpto reklāmu, kā firmas preču zīme jeb logotips ietekmē firmas vietu tirgū, kādi masu saziņas līdzekļi var būt vislietderīgākie, cik daudz naudas jāatvēl reklāmai. [7]
Un ir trīs izvēles varianti kā īstenot projektu: vērsties reklāmas aģentūrā, noslēgt līgumu ar reklāmas speciālistiem vai arī patstāvīgi izstrādāt reklāmu un ievietot masu saziņas līdzekļos. [7]

Par reklāmu sauc „apmaksātu informāciju masu saziņas līdzekļos”. Lai konkretizētu, šī definīcija jāapskata pa daļām:
apmaksāta. Ne visos gadījumos ziņas masu saziņas līdzekļos par uzņēmumu vai tā produktiem ir pieskaitāmas pie reklāmas. Dažkārt masu saziņas līdzekļi ievieto informāciju par uzņēmumu vai tā produktiem savā ziņu sadaļā, bet to nevar uzskatīt par reklāmu, jo par to nav maksājis uzņēmums;
informācija. Reklāmā komunikācijas veidam jābūt saprotamam, kaut arī apslēptam;…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register