Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Reklāmas satura veidošana un izmaksu noteikšana-
Reklāmas satura veidošana un izmaksu noteikšana
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
FIRMAS STILS UN GRAFISKĀ REKLĀMA | 4 | |
FIRMAS STILS | 4 | |
FIRMAS STILA IZSTRĀDE | 5 | |
RĪGAS FRISBIJA SPORTA KLUBA LOGOTIPS | 5 | |
POLIGRĀFIJAS PAKALPOJUMI | 6 | |
POLIGRĀFIJAS PAKALPOJUMU VEIDI | 6 | |
POLIGRĀFISKO PAKALPOJUMU CENAS UN KVALITĀTES KRITĒRIJI | 8 | |
RĪGAS FRISBIJA SPORTA KLUBA VIZĪTKARTES UN VEIDLAPU IZSTRĀDE | 9 | |
REKLĀMA | 10 | |
KAS TAD ĪSTI IR REKLĀMA? | 10 | |
REKLĀMAS VEIDI | 11 | |
KO REKLĀMA VAR DOT NELIELAM KOMERCUZŅĒMUMAM? | 12 | |
REKLĀMAS LOMA MĀRKETINGA STRATĒĢIJĀ | 13 | |
REKLĀMA PRESĒ | 14 | |
PRESES IZDEVUMU VEIDI | 14 | |
PIEMĒROTU PRESES IZDEVUMU IZRAUDZĪŠANA | 15 | |
PRECES IZDEVUMU IZPĒTE | 16 | |
ORIĢINĀLU IDEJU MEKLĒJUMI | 18 | |
GALVENĀS REKLĀMAS KOMERCTĒMAS FORMULĒŠANA | 19 | |
STILS | 26 | |
DEVĪZES | 26 | |
REKLĀMAS IZVIETOŠANA ŽURNĀLOS | 27 | |
REKLĀMAS VIETAS IZVĒLE ŽURNĀLOS | 28 | |
REKLĀMA LAIKRAKSTĀ | 29 | |
REKLĀMAS SLUDINĀJUMU VEIDI LAIKRAKSTOS | 30 | |
REKLĀMAS VIETAS IZVĒLE LAIKRAKSTĀ | 30 | |
SLUDINĀJUMA IZSTRĀDE LAIKRAKSTAM | 31 | |
REKLĀMAS IZMAKSU PLĀNOŠANA | 33 | |
REKLĀMAS IZMAKSU PLĀNOŠANAS METODES | 33 | |
REKLĀMAS IZMAKSAS | 34 | |
RĪGAS FRISBIJA SPORTA KLUBA REKLĀMA | 37 | |
NOBEIGUMS | 40 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 41 |
Firmas stils
Ņemot vērā to, ka uzņēmums, kuram tiek taisīta reklāma ir jauns, tam vēl nav izstrādāts konkrēts logo – firmas zīme. Es uzskatu, ka tieši ar to būtu jāsāk, jāizstrādā firmas logo, kurš pēc tam parādās visur un rada uzņēmuma atpazīstamību.
Firmas stils ir noteiktu pazīmju kopums, kas norāda uz uzņēmuma piederību vienam veselumam, vienai grupai un demonstrē savu īpašo atšķirību no citām kopībām. Piemēram, militārajā vidē un dažādos dienestos no cilvēces vēstures pirmsākumiem šāds pazīmju kopums spilgti atklājas uniformās. Termins “firmas stils” sabiedriskajā apziņā ienāca 60 – tajos gados. Firmas stila uzplaukums saistāms ar patērētāju sabiedrības attīstību, masu ražošanu un komercizāciju. Firmām, precēm un pakalpojumiem milzīgajā piedāvājuma klāstā bija jātop pamanāmām, bija jāpauž atšķirība un labās kvalitātes prioritāte.
Parasti par firmas stilu runājot, tiek domāta kādu vizuāli grafisko elementu saskanīga, savstarpēji korespondējoša izpausme vienas firmas, kompānijas, uzņēmuma ietvaros. Saskanīgumu veido grafisko elementu vienota stilistika, kolorīts, kas izriet no firmas pārdomātas estētiskās politikas un darbības principiem.
Firmas stila pamata kopums ir logotips, firmas ģerbonis, firmas zīme. Firmas stila pamatmērķis ir uzņēmuma reputācija. Pirms veidot firmas zīmi uzņēmumam ir jāformulē sava darbības ideoloģija, principi.
…
Kas ir reklāma? Firmas stils un grafiskā reklāma.Poligrāfijas pakalpojumi, kas izmatojami reklāmā. Reklāmas izmaksu plānošana. Soli pa solim aprakstīts kā veidot reklāmu presē - sākot no preses izdevumu izvēles un beidzot ar sludinājuma teksta izveidi.
- Reklāmas satura veidošana un izmaksu noteikšana
- Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni TV reklāmās (patērētāju attieksme pret tiem)
- Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas veidošanas metodika
Research Papers for university37
-
Reklāmas izpēte
Research Papers for university45
-
Reklāmas projekts tūrisma uzņēmumam
Research Papers for university4
-
Uzņēmuma reklāmas politika
Research Papers for university25
Evaluated! -
Reklāmas plāns maiznīcas "Ieva” Ziemassvētku produkcijas piedāvājumam - piparkūkas
Research Papers for university23
Evaluated!