Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:245433
 
Evaluation:
Published: 19.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas speciālista profesija kā mārketinga sastavdaļa    5
1.1.  Mārketings un tā sastāvdaļas    5
1.2.  Reklāma un tās jēdziens    7
1.3.  Blakus nozaru nozīme reklāmas jomā un profesijā    9
1.4.  Reklāmas speciālista profesijas amati un to standarti    10
2.  Psiholoģija kā palīglīdzeklis profesijas izvēlē    12
2.1.  Profesijas un karjeras izvēles motivācija    12
2.2.  Cilvēku peronības piemērotība reklāmas speciālista profesijai    14
3.  Respondentu interviju analīze un rezultātu interpretācija    16
3.1.  Pētījuma metode un norise    16
3.2.  Pētījuma interpretācija    17
  Secinājumi un priekšlikumi    17
Extract

Priekšlikumi
Priekšlikumi tiek sagatavoti augstskolām, kas piedāvā apgūt reklāmas speciālista profesiju.
1. Augstskolai vajadzētu sasaistīt vidusskolniekus ar potenciālajiem darba devējiem. Tas būtu, augstskola sadarbojas ar vidusskolām, kura augstskolai iesaka atbilstošākos skolēnus, bet savukārt augstskola nodrošina šo skolēnu iesaisti darba ritmā reklāmas speciālista profesijā, kādā no sadarbības uzņēmumiem. Tādā veidā jau vidusskolā cilvēkam rastos priekštats, par šīs profesijas ikdienu un darbu, jo būtu tajā jau strādājis.
2. Esošajiem reklāmas speciālistiem ir svarīgas teorētiksās zināšanas dažādās jomās, tādēļ piedāvājot reklāmas menedžmenta programmu jau esošajiem speciālistiem, lielāks uzsvars ir jāliek uz teorijas apguvi dažādās nozarēs vienas programmas ietvaros, jo praktiskās zināšanas šiem cilvēkiem jau ir. Iespējams izveidot teorētisko kursu reklāmas menedžmetā tikai jau esošajiem speciālistiem, tajā iekļaujot nozares, kas ir nepieciešamas šajā darbā, kas var būt balstīts uz atbilstošu pētījumu.
3. Ir jāliek uzsvars uz cilvēka personiskajām īpašībām, kuras ir atbilstošākās reklāmas speciālista profesijai. Studīju garumā ieviest perosnības testus, kā obligātus psiholoģijas lekcijās, kā arī organizēt speciālas lekcijas, kā gūt pašpārliecinātību, attīstīt prasmes komunikācijā atbilstoši katras personības vajadzībām.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1365412
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register