Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:845146
 
Evaluation:
Published: 04.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Extract

Reklāmas un vides apziņa, to salīdzinājums
„Masu mediji ir kā trešā svarīgākā aktivitāte pēc strādāšanas un gulēšanas”, savulaik teicis vācu rakstnieks H. Heinrihs. [5] „Visu, ko mēs zinām par mūsu sabiedrību un par pasauli, kurā dzīvojam, zinām, pateicoties masu medijiem. Šis apgalvojums ir patiess ne vien attiecībā uz mūsu zināšanām par sabiedrību un vēsturi, bet arī attiecībā uz zināšanām par dabu”, ir atzinis vācu sociologs Niklass Lūmans. [6] Arī izcilais latviešu pedagoģijas zinātnieks Jūlijs Aleksandrs Students jau trīsdesmitajos gados rakstījis, ka medijiem piemīt audzinoša loma un misija. Viņš uzsver: „Masu medijiem ir jāstāsta ne tikai to, kas ir, bijis un būs, bet arī par to, kam jābūt. Citādi sakot, masu medijiem jāvirza cilvēku darbības un dzīves ideāli.” [7] Kāpēc lai viens no ideāliem, ko var attīstīt un ietekmēt mediji, nebūtu sabiedrības vides apziņa - vides un tās problēmu apzināšanās, "ekoloģiskā domāšana" un apzinīga attieksmi pret vidi? …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1118775
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register