Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:292526
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.08.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA “Tilts Media” saimnieciskās darbības apraksts    4
2.  SIA “Tilts Media” vides reklāmas novērtēšana uz Rīgas tiltiem    6
3.  Reklāmas tirgus raksturojums    9
4.  Konkurence un mārketinga stratēģija    11
5.  Reklāmas akcijas to apkalpošana un statistikas dati    14
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Mūsdienās vides reklāmai piešķir lielu vērību un līdz ar to vides reklāmās tiek tērēts arvien vairāk līdzekļu. Iemesls tam ir tāds, lai cilvēkus, potenciālos klientus, piesaistītu savam produktam vai pakalpojumam. Reti kurš uzņēmējs šaubās, ka viņa uzņēmumam ir vajadzīga reklāma. Aktuāls ir jautājums – ko izvēlēties no plašā reklāmas paņēmienu klāsta un cik par to maksāt. Reklāmas radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt citiem cilvēkiem kādu svarīgu ziņu, informāciju. Agrāk tas tika darīts ļoti primitīvi, cilvēki uzzināja par kaut kādu jaunu preci vai pakalpojumu no kāda cita cilvēka aprakstītā raksturojuma, vai arī ražotājs pats mēģināja ieinteresēt patērētājus. Tad ar laiku izveidojās cilvēki, uzņēmumi, kas speciāla strādā pie tā lai spētu pievērts patērētāju uzmanību uz kādu noteiktu preci, pakalpojumu vai arī par pašu uzņēmumu.
Klientu vajadzības – tieši tās vienmēr patur prātā jebkurš labs uzņēmējs, reklāmas menedžeris, reklāmas vai mārketinga speciālists. Taču vispirms tās ir jādefinē. Visbiežāk to dara, izmantojot patērētāju demogrāfiskos datus vai patērētāju uzvedības pētījumus, bet ar to vien nepietiek. Divas trīsdesmit gadu vecas neprecētas sievietes bez bērniem ar līdzīgu izglītību un līdzīgiem ienākumiem nekad nebūs vienādas. Motivācija, kāpēc nopirkts viens un tas pats produkts vai pakalpojums dažādiem pircējiem var būt atšķirīga, un to nevar uzzināt tikai ar patērētāju uzvedības pētījumiem. Taču zināšanas, kāpēc patērētājs ir vienu vai otru preci nopircis, var palīdzēt veidot lielāku preces pievienoto vērtību un pārdevējam nopelnīt vairāk. Reklāma tāpat kā visas citas mārketinga aktivitātes ir jāplāno un pēc to norises jāapkopo informācija par sasniegtajiem rezultātiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register