Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:732747
 
Evaluation:
Published: 09.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  REKLĀMA UN TĀS BŪTĪBA    3
1.1.  Reklāma un uzņēmējdarbība    3
1.2.  Reklāma un sabiedrība    3
2.  REKLĀMAS UN AKCIJU IETEKME    5
2.1.  Praktiskās ietekmes metodes    5
2.2.  Reklāmas ietekme un tās mērķi    7
2.3.  Pircēja rīcības motīvu izmantošana    9
2.4.  Pircēja uztvere un tās izmantošana    9
3.  REKLĀMA UN ĒTIKAS PROBLĒMAS    12
3.1.  Izplatītākās manipulācijas    12
4.  PIRCĒJU APTAUJAS RZULTĀTI    14
4.1.  Aptaujas norise    14
4.2.  Respondentu analīze    15
4.3.  Pircēju attieksme pret reklāmu    16
4.4.  Akcijas un attieksme pret tām    19
4.5.  Publiski apspriestās neveiksmīgās akcijas    21
  Secinājumi    23
  izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    25
  pielikums    26
Extract

Reklāma mūsdienās ir sastopama visur, tā it kā ieskauj mūs, lai arī kurp mēs ietu. Bez tās mūsu dzīve nemaz nav iedomājama. Kādam reklāma patiešām palīdz pelnīt naudu, bet pārējiem – to tērēt. Daudzi reklāmas ciest nevar, tomēr citi ir ar to ir samierinājušies.
Reklāma (latīniski “reclamare” – skaļi kliegt) iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu, lai veicinātu preču pieprasījumu. [1.,227]
Uz jautājumu- vai reklāma ir vajadzīga? reklāmdevējs, protams, atbildēs pozitīvi, jo atkarībā no reklāmas stratēģijas, tiks palielināta reklāmdevēja peļņa, no sabiedrības puses var izskanēt kritika par reklāmu (reklāmas atgriezeniskā saite), tas ir liels stimuls attīstībai un indikators, vai reklamētais produkts atbilst sabiedrības vajadzībām. Lai kāda arī reklāma nebūtu, tā nepastāv pati par sevi. Reklāma ir vienīgi tirgus instruments tam, kas tiek tirgots. Reklāmas pamatā ir informācijas sniegšana un pārliecināšana.
Mūsdienu mārketinga uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci, noteikt “pievilcīgu” cenu un nodrošināt tās pieejamību mērķa pircējiem, bet arī veidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem [1.,225.].
Apgalvojumam, ka reklāma ir labākā garantija preces kvalitātei ir zināms pamats. Aizdomīga vai ar nepatiesiem faktiem atspoguļota reklāma pazudina preci. Protams, reizēm gadās reklāmas ar nepatiesu informāciju, bet tādā gadījumā pircēju izdodas apmānīt tikai vienu reizi.

1.2.Reklāma un sabiedrība
Reklāma nav radusies tikai mūsdienās. Kā viens no pirmajiem reklāmas vēstījumiem skaitās sens ēģiptiešu papiruss, kurā tiek ziņots par verga pārdošanu. Seno feniķiešu pilsētās uz māla plāksnēm bija atrodama informācija par dažādām izklaidēm, pakalpojumiem un preču realizāciju. Senajā Ēģiptē reklāmas uzraksti tika gravēti akmeņos, dzelzī un kaulos, „Zelta laikmetā” pa Atēnu ielām gāja cilvēki, kuri vēstīja par vergu, lopu un citu preču pārdošanu. Pompejas pilsētā tika atrasts uzraksts, kurā tiek slavēts politisks darbinieks un iedzīvotāji tika aicināti balsot par viņu.
Modernā reklāma attīstījās līdz ar drukāšanas attīstību XV un XVI gadsimtā. XVII gs. sāka parādīties reklāmas Anglijas avīzēs, un gadsimta laikā reklāma kļuva ļoti populāra.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1122381
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register