Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:248335
 
Evaluation:
Published: 17.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Pieprasījums un piedāvājums    3
1.1.  Ekonomiska situācija Latvijā    3
1.2.  Reklāmas un dizaina nozare Latvijā    4
1.3.  Pieprasījums    5
1.4.  Piedāvājums    6
1.5.  Vērtības    8
2.  Attīstības iespējas-jaunā biznesa ideja    9
2.1.  Biznesa ideja    9
2.2.  Uzņēmuma ideja    9
2.3.  Uzņēmējdarbības idejas rašanās    9
2.4.  Reklāmas un dizaina tirgus situācijas vērtēšana    10
2.5.  Biznesa idejas izvērtēšana    11
3.  Reklāmas un dizaina uzņēmuma biznesa plāns (īsumā)    12
  Secinājumi un priekšlikumi    18
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Svarīgākas atziņas, kas izriet no pētījuma:
1. Ekonomiska izaugsmes temps joprojām ir lēns, bet optimisms ir samērā spēcīgs, un arī eksporta nozares ir bijuši labi rezultāti. Ekonomiskā aktivitāte turpina augt.
2. Reklāmas un dizaina nozare ir visas izredzes iegūt daudz jaunu pasūtījumu, bet ir jāpalielina jaudas, ja uzlabosies ražošanas apjomi būs labas iespējas pārdzīvot eiro zonas krīzi.
3. Jaunu darba vietu radīšana notiek pārāk lēni, ka arī speciālistu trūkums tirgū ir izteikts.
4. Reklāmas un dizaina nozare notiek lielas pārmaiņas, uzņēmumiem ir nemitīgi jāmainās, jābūt inovatīviem un netradicionāliem.
5. Ienākt tirgū ar jaunu biznesa ideju ir samērā viegli, bet konkurence ir ļoti augsta, ka arī starp uzņēmumiem pastāv neoficiālas vienošanas.

Priekšlikumi:
1. Rūpīgi ir jāveic tirgus pētījumus un jāizstrādā Biznesa plānu, lai izvairītos no kļūdainiem lēmumiem un finansiālam neveiksmēm.
2. Latvijas reklāmas un dizaina tirgus monitorings un attīstība. Pieredzes apmaiņa.
3. Inovācijas un investīcijas. Lietderīgi un pārdomāti ir jāizmanto investīcijas.
4. Eksporta tirgus monitorings. Jāmeklē tirgus ārpus Latvijas.
5. Uzņēmuma kultūras attīstība, pozitīva tēla veidošana un uzturēšana, darbs ar personālu. Uzņēmums, ka brends.
6. Jātic saviem spēkiem un jāmeklē līdzīgi domājošos cilvēkus, darbiniekus un sadarbības partnerus. Emocionāla inteliģence.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1339988
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register